Wielerseizoen 2022
-
- Forum-lid
Ik vind de nieuwe shirts van TeamNL niet uitblinken in herkenbaarheid, maar misschien is dat juist de bedoeling
Shirt geïnspireerd op EK 88 voetbal? In ieder geval net zo succesvol.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Foeilelijk dat shirt.
Less is bore
Nieuw design tijdens EK München
Tijdens het Europees Kampioenschap in München deze zomer zijn de Nederlandse selecties van de KNWU voor het eerst te zien in het nieuwe tenue van AGU. Uiteraard zijn de outfits oranje van kleur. Daarnaast komt een ingezoomde witte tulp terug in het design; oer-Hollands en een verwijzing naar de diverse fietsdiscplines die samenkomen bij de KNWU.
https://www.knwu.nl/nieuws/agu-nieuwe-o ... rtner-knwu
Tijdens het Europees Kampioenschap in München deze zomer zijn de Nederlandse selecties van de KNWU voor het eerst te zien in het nieuwe tenue van AGU. Uiteraard zijn de outfits oranje van kleur. Daarnaast komt een ingezoomde witte tulp terug in het design; oer-Hollands en een verwijzing naar de diverse fietsdiscplines die samenkomen bij de KNWU.
https://www.knwu.nl/nieuws/agu-nieuwe-o ... rtner-knwu
+ 1martijnnnn schreef: ↑14 aug 2022 14:50 Ik vind de nieuwe shirts van TeamNL niet uitblinken in herkenbaarheid, maar misschien is dat juist de bedoeling
Maar je kan er wel een sprint mee winnen.
- thestudent
- Forum-lid HC
Elia Viviani heeft ook een lekker dagje gewerkt. Vanmiddag 7e op de weg en net europees kampioen puntenkoers. Straf dagje.
Edit afvalkoers. Pintje viel zwaar denk ik
Edit afvalkoers. Pintje viel zwaar denk ik
Laatst gewijzigd door thestudent op 14 aug 2022 21:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Cumul!thestudent schreef: ↑14 aug 2022 20:28 Elia Viviani heeft ook een lekker dagje gewerkt. Vanmiddag 7e op de weg en net europees kampioen puntenkoers. Straf dagje.