Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mooi geworden Casper.
Een van de weinige echt mooie Cervelo's IMHO.
alleen die bandjes.......
alleen die bandjes.......
Less is bore
Dat moet zo en niet anders!daniel1975 schreef: ↑23 mar 2018 11:02 Mooi geworden Casper.
alleen die bandjes
-
- Forum-lid HC
Mooie fiets, dit is voor mij een comfort geometrie (balhoofd echt te lang). Goede nieuws is dat de nieuwe R5 een korter balhoofd heeft, stukje beter rijdt terwijl de kleur ook weer prima is (voor mij dan)
-
- Forum-lid
Na 2 jaar en 1 maand een tevreden gebruiker van een mio 505 te zijn geweest stopt hij er in eens mee. Nu een wahoo elment gekocht.
Ben erg benieuwd.
Ben erg benieuwd.
Helaas zijn de verzendkosten net zo duur als het gereedschap zelf. Maar ik heb het werkelijk overal geprobeerd. Ooit zijn ze ook in Nederland verkocht, echter heb ik niemand kunnen vinden die er eentje op voorraad had. Een gewone poelie trekker werkt helaas niet icm de SRM powermeter omdat je daar ook veel minder ruimte hebt om iets tussen te zetten.
In Polen / Slowakije en andere niet leesbare landen waren ze vlgs. mij ook nog te krijgen - echter ben ik niet de taal machtig om te vragen wat daar de verzendkosten waren.
Volgens de site versturen ze enkel naar Zwitserland en Liechtenstein - maar na een mailtje waren ze ook bereid om het richting Tulpenland te sturen. Deze week komt het setje binnen als het goed is.
In Polen / Slowakije en andere niet leesbare landen waren ze vlgs. mij ook nog te krijgen - echter ben ik niet de taal machtig om te vragen wat daar de verzendkosten waren.
Volgens de site versturen ze enkel naar Zwitserland en Liechtenstein - maar na een mailtje waren ze ook bereid om het richting Tulpenland te sturen. Deze week komt het setje binnen als het goed is.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
-
- Forum-lid
Relatief dure aanschaf om niet een uur op m'n balkon te moeten klooien om m'n fiets schoon te maken, maar zeker geen spijt van. Al zal dit weinig meerwaarde hebben voor mensen die gewoon een tuinslang-aansluiting in de buurt hebben.
-
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Druk in plantenspuit is gewoon laag en duurt te lang. Al heb ik het wel jaren hiermee moeten doen. Het werkt, maar is een taak waar ik elk weekend tegenop keek en soms dus gewoon niet deed of niet grondig genoeg met weer van de afgelopen maanden.
Belangrijkste nut is dat dit lekker snel en grondig werkt (net als een tuinslang, maar dat is niet mogelijk op mijn balkon).
Wat ook meetelt is dat ik niet kan kiezen wanneer ik fiets. Maandag t/m vrijdag ga ik gewoon met de fiets naar werk en als het de hele week slecht weer is, dan heb ik in het weekend niet altijd tijd of zin om met een sopje en een plantenspuit in de weer te gaan op balkon.
En het ziet er stoerder uit dan een plantenspuit .
Belangrijkste nut is dat dit lekker snel en grondig werkt (net als een tuinslang, maar dat is niet mogelijk op mijn balkon).
Wat ook meetelt is dat ik niet kan kiezen wanneer ik fiets. Maandag t/m vrijdag ga ik gewoon met de fiets naar werk en als het de hele week slecht weer is, dan heb ik in het weekend niet altijd tijd of zin om met een sopje en een plantenspuit in de weer te gaan op balkon.
En het ziet er stoerder uit dan een plantenspuit .