Het dopingtopic 2.0
-
- Forum-lid
Ja maar de echt goede profs die hebben vaak ook genetische aanleg waar de mindere prof niet tegen op kan. Dus iedereen aan de dope dan is de gene met de meeste genetische aanleg en waar de dope het best aan slaat de winnaar. (En de beste discipline). Dus die loterij houd je tot op zekere hoogte wel.
Maak joe woar
Zo ben ik bijvoorbeeld na 1 biertje even dronken als na 34 shotjes (tijd om me op te vegen) en heb ik nog nooit iets gemerkt van een stickie, maar heb ik vrienden waar dat precies andersom is.
Ook krijg ik barstende koppijn van paracetamol, wordt ik licht in mijn hoofd van cafeïne en wordt ik ziek van antibiotica. Hiermee ben ik dus per definitie ongeschikt als profrenner, naast mijn wattage en gewicht.
Ook krijg ik barstende koppijn van paracetamol, wordt ik licht in mijn hoofd van cafeïne en wordt ik ziek van antibiotica. Hiermee ben ik dus per definitie ongeschikt als profrenner, naast mijn wattage en gewicht.
Dei eerlijkheid zou je denk ik ook wel opbrekenMarxten schreef:Hiermee ben ik dus per definitie ongeschikt als profrenner, naast mijn wattage en gewicht.
-
- Forum-lid
En nu zijn de mesten gelukkig nog niet "schoon". Koers bij de profs hoeft ook niet eerlijk te zijn want anders is het nog saaier dan het nu vaak al is. List en bedrog is een wezenlijk onderdeel dat profwielrennen om te volgen boeiender maakt dan veel andere sporttakken.Fietsen?altijd schreef:Niemand in Lemond zijn tijd was schoon. Dat maakte de koers dan wel weer eerlijker.
-
- Forum-lid
Nu weten we dat wel samen met je talen.
Pfff 34 shotjes man, ik zuip twee flessen berendburg en ik loop nog op mn handen in een rechte lijn over de streep
Pfff 34 shotjes man, ik zuip twee flessen berendburg en ik loop nog op mn handen in een rechte lijn over de streep
Maak joe woar
Het Britse wielrenrijk is nog altijd aan het afbrokkelen: http://www.independent.co.uk/sport/cycl ... 06621.html
Wel goed dat ze het vanuit het land zelf komt, ze durven in ieder geval door te pakken nadat het pakketje bekend werd.
Wel goed dat ze het vanuit het land zelf komt, ze durven in ieder geval door te pakken nadat het pakketje bekend werd.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat zaakje stinkt aan alle kanten, dat is inmiddels wel duidelijk. Margin of gains blijkt ruim interpreteerbaar te zijn
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Bij US Postal zijn ze naar mijn mening toch wel helemaal gek geworden, 100mln Eisen van L.A. is blijkbaar niet genoeg, de eisen zijn ineens weer omhoog gegaan:
http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170302_02758453
http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170302_02758453
- AmstelGoldRaas
- Forum-lid
Helaas inderdaad.daniel1975 schreef:Dat zaakje stinkt aan alle kanten, dat is inmiddels wel duidelijk. Margin of gains blijkt ruim interpreteerbaar te zijn
Sky begint een beetje op US Postal te lijken. Ten tijde van de grote overwinningen vond iedereen het al verdacht, maar kon er niets hardgemaakt worden. Toen Armstrong stopte begonnen de geruchten steeds sterker te worden en 7 jaar na de laatste Tourzege was er een bekentenis.
Wat dat betreft moeten we bij Wiggins nog 2 jaar wachten (2012-2019)...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wordt vermoedelijk een stinkend verhaal zonder bewijs. Verdwenen doktersdossiers, rare pakketjes en stilzwijgen. Feitelijk komen ze er mee weg, de schade aan het imago van het wielrennen is weer enorm.
Less is bore
Ik ben dan ook heel benieuwd naar Froome. De schijn is dat hij schoon is, maar ten tijde van Wiggens zat hij op hetzelfde niveau.AmstelGoldRaas schreef:Helaas inderdaad.daniel1975 schreef:Dat zaakje stinkt aan alle kanten, dat is inmiddels wel duidelijk. Margin of gains blijkt ruim interpreteerbaar te zijn
Sky begint een beetje op US Postal te lijken. Ten tijde van de grote overwinningen vond iedereen het al verdacht, maar kon er niets hardgemaakt worden. Toen Armstrong stopte begonnen de geruchten steeds sterker te worden en 7 jaar na de laatste Tourzege was er een bekentenis.
Wat dat betreft moeten we bij Wiggins nog 2 jaar wachten (2012-2019)...
Of het feit dat hij een nobody was voor dat hij bij Sky kwam. Ineens uit het niets een toprenner gewordenindobesar schreef: Ik ben dan ook heel benieuwd naar Froome. De schijn is dat hij schoon is, maar ten tijde van Wiggens zat hij op hetzelfde niveau.
Maar jongens, er is allemaal niks aan de hand. Al die medicijnen waren gewoon voor de staff! http://www.telegraph.co.uk/cycling/2017 ... ag-doctor/