Het dopingtopic 2.0
-
- Forum-lid
Hoezo "onze"? Is hij familie van je?
Waarschijnlijk is hij ook niet zuiver maar dat is toch niet erg. Als hij daardoor zijn riante inkomen er door kan verwerven en er mee weg komt dan heeft hij het prima voor elkaar.
Waarschijnlijk is hij ook niet zuiver maar dat is toch niet erg. Als hij daardoor zijn riante inkomen er door kan verwerven en er mee weg komt dan heeft hij het prima voor elkaar.
Eens!, we moeten niet roomser zijn dan de paus, de geschiedenis leert dat ook de mindere goden mee doen(moeten) in het systeem. Zie Max v Heeswijk en Mark LotzQuarantanove schreef:Hoezo "onze"? Is hij familie van je?
En Grischa Nierman zelfs, een derderangs knecht...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Om een schone E. Dekker te helpen.......
Less is bore
De waarheid zal nooit boven tafel komen, tenzij iemand een bekentenis doet. Dat gaan Wiggins en consorten nooit doen, zoals Armstrong uiteindelijk onder extreem grote druk wel heeft moeten doen, want daar was zoveel geld en persoonlijk wrok mee gemoeid, dat veel partijen er een belang bij hadden om te blijven spitten. Persoonlijk heb ik altijd gedacht dat Sky clean was en word ik toch weer schijtziek van de min of meer smoking gun die nu toch gevonden is en dat we wederom aanbeland zijn bij de enorme lulverhalen over te strakke polsbandjes waar ik dat kulverhaal van Brailsford ook onder schaar. Het is gewoon kut dat dit gezeik de wielerwereld blijkbaar nog steeds niet verlaten heeft.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik pak ze wel weer in de afdaling ![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Denk je dat Wiggins er niet rijk mee is geworden dan? Die zal op den duur dezelfde problemen kunnen krijgen als Armstong hoor. Hij heeft er natuurlijk maar 1 gewonnen maar toch (net als armstong deels gefinancierd door regering). Wel de eerste brit ooit, veel marketing en andere zooi, eigen team er door opgebouwd etc.
Die problemen komen nu al zijn kant op en dat is puur omdat anderen hun eigen hachje proberen te redden.
Die problemen komen nu al zijn kant op en dat is puur omdat anderen hun eigen hachje proberen te redden.
Ook hier kan ik niet anders dan toegeven dat Erik Dekker voor mij een lastige renner blijft.daniel1975 schreef:Om een schone E. Dekker te helpen.......
Grootse dingen verricht in een tijd waarin niemand schoon was... Alle collega's hebben bekend of zijn gepakt. E. Dekker blijft met mij samen met Bettini en de gehele mapei ploeg een blaar op mijn wielerverleden/ of jeugd herinneringen.
Raar maar waar want de gene die gepakt zijn / bekend hebben leven in mijn geheugen voort als de jeugdhelden die ze toen waren.
http://www.cyclingnews.com/news/ukad-re ... e-in-2011/
Wel erg toevallig dat er per ongeluk testosteron naar een wielerploeg wordt opgestuurd...
Wel erg toevallig dat er per ongeluk testosteron naar een wielerploeg wordt opgestuurd...
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik zat het net op nu.nl te lezen..... per ongeluk testosteron bestellen, hoe verzin je het
Sky was al niet geheel vrij van twijfels, maar dit seizoen neem je geen enkele overwinning meer serieus. Stelletje eikels!
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Sky was al niet geheel vrij van twijfels, maar dit seizoen neem je geen enkele overwinning meer serieus. Stelletje eikels!
Less is bore