Cervélo
'k Heb de dealercataloog 2018 van Cervélo kunnen inkijken dit weekend. Er zijn zeker wat verbeteringen te merken op gebied van kleurstelling, hoewel er ook veel fluo tussen zit en dat vind ik persoonlijk dan weer wat minder. Maar het donkerblauw waarin de R-reeks leverbaar wordt is yummie. Die frames zien er trouwens ook een stuk 'dikker' uit.
-
- Forum-lid HC
Is dat het 2018 model? Ziet er wel strak uit met het S3 logo onder de top tube en de dikke onderbuis.
echt? hoe kom je daaraan?
ik ben toe aan een nieuw frame, afmontage doe ik zelf.
-r3 vind ik vanaf foto, niet in evenwicht,kwa buis diameters. donkerblauw in glans is dan wel weer een +
-S3 2017 vind ik geweldig! (maar een frameset zal een lastige vonst worden)
-nu overweeg ik om op een S3 2018 te wachten, helaas voor mij de roddel afbeeldingen van hierboven vielen mij tegen! ik ben bang voor matte lak(niet duidelijk op foto) druk spuitschema.
Bij de fietsenmaker natuurlijk
Ik dacht dat de S3 ook in het mat zwart-blinkend zwart - fluo spuitschema komt, samen met de kleuren die jij postte.
Matzwart frame (rood op jouw foto), blinkend zwarte decals op onderbuis en vork (zoals op jouw foto van de rode) en alle belettering (ook zoals op jouw foto, met S3 logo op bovenbuis) fluo geel-groenig (alles wat wit is op jouw foto).
Dank je, op dit moment wat aan 't experimenteren met sturen, ben nogal kieskeurig mbt de stuurbocht en stuurbreedte. Er zit nu een Zipp SL70 aero van 38cm op met de aero mount voor de Wahoo Bolt. Dat stuur bevalt me beter dan het Enve of Cervelo stuur.
jippie nieuwe modellen 2018 op de cervelo site, ahhh de roodwit zwarte S3 lijkt veel op mijn huidige bike. maar zal wel een stukje stijver zijn.
stiekem vind ik de S3 16/17 mooier.
https://www.cervelo.com/en/road/s-serie ... 793ffe0c07
stiekem vind ik de S3 16/17 mooier.
https://www.cervelo.com/en/road/s-serie ... 793ffe0c07
Vorkvraag: Ik heb een R3 met een 3T voorvork, een 25mm tube past daar net niet in. Weet iemand of er een nieuwer type vork in het frame past en 25mm aankan? En zo ja - waar die te koop zijn? Ik schat dat het frame een jaar of 5-6 oud is.