Wielerseizoen 2024
- Enzzo
- Forum-lid HC
Vreemd ja
Hoorde vandaag ook dat WVA niet naar de Giro gaat. Herstel gaat goed maar hij nog lang niet trainen.
Hoorde vandaag ook dat WVA niet naar de Giro gaat. Herstel gaat goed maar hij nog lang niet trainen.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Kelderman gaat ook niet naar de Giro. Nu mag Koen Bouwman alsnog. Blijkbaar was er aan het begin van het jaar een verschil van inzicht tussen de ploegleiding en Koen. De optie om volgend jaar voor een andere ploeg te rijden is zeker reëel. Misschien dat de opvolger van Zeeman er anders tegenaan kijkt, maar anders kan hij beter zijn eigen plan trekken.
Vreemd, maar dan met name van Jonas zelf of Mevrouw Vingegaard. Dat lijkt mij de aangewezen persoon om met ouders te communiceren als Jonas dat zelf niet kan.mao schreef: ↑11 apr 2024 18:04 Toch wel een raar verhaal,
https://www.telegraaf.nl/sport/19356935 ... em-gehoord
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Klinkt als een verhaal waar veel meer aan de hand is in de familiesfeer.
Less is bore
Beste beslissing die Wout kon nemen. Bij de minste val- of botspartij was hij weer maanden out. En niet volledig fit zijn en nog met die valpartij in het achterhoofd rondfietsen is zowat het slechtste dat je kunt doen nu , vind ik.
Voor AGR nu: Mathieu topfavoriet? Of toch pogacar met outsiders zoals Teuns, cosnefroid? Eerst nog eens de deelnemerslijst bekijken morgenvroeg voor ik mij aan nog wat meerdere namen waag
Voor AGR nu: Mathieu topfavoriet? Of toch pogacar met outsiders zoals Teuns, cosnefroid? Eerst nog eens de deelnemerslijst bekijken morgenvroeg voor ik mij aan nog wat meerdere namen waag
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
En dat voor een vermeende 'family man'.daniel1975 schreef: ↑12 apr 2024 10:01 Klinkt als een verhaal waar veel meer aan de hand is in de familiesfeer.
Overigens zou ik zelf even bellen naar de partner als ik mijn kind zo had zien vallen op tv. Die afwachtende houding zal wellicht een familiedingetje zijn bij de 'Vingesaais'...
Campagnolo Ultra Dork
Wie zegt dat ze dat niet geprobeerd hebben?Ernie C. schreef: ↑12 apr 2024 10:52En dat voor een vermeende 'family man'.daniel1975 schreef: ↑12 apr 2024 10:01 Klinkt als een verhaal waar veel meer aan de hand is in de familiesfeer.
Overigens zou ik zelf even bellen naar de partner als ik mijn kind zo had zien vallen op tv. Die afwachtende houding zal wellicht een familiedingetje zijn bij de 'Vingesaais'...
vAert voor de Giro is volgens mij nooit een optie geweest na die valpartij, niet met die blessures. Eerst maar weer gezond worden en dan verder kijken.fiedoo schreef: ↑12 apr 2024 10:45 Beste beslissing die Wout kon nemen. Bij de minste val- of botspartij was hij weer maanden out. En niet volledig fit zijn en nog met die valpartij in het achterhoofd rondfietsen is zowat het slechtste dat je kunt doen nu , vind ik.
Wat betreft de Amstel: Pogacar doet niet mee. Ik zie niet in wie vdPoel er af gaat rijden en als hij een paar hellingen na elkaar doortrekt zie ik niet zo snel wie hem nog kan volgen. Maar het is een lastige wedstrijd om te controleren, dus we gaan het zien.
Overigens zie ik dat er in het team van Visma voor de Amstel maar 1 NL-er geselecteerd is (Milan Vader). Moet zeggen dat ik dat best wel triest vind in de enige NL-se wielerklassieker. Waarom geen Gesink of Kruijswijk bijvoorbeeld?
Carapaz is altijd een gevaarlijke klant. Pidcock kwam al eens heel dicht bij winnen tegen Van Aert. Evenepoel kreeg Jorgenson er niet (zo makkelijk) af in Parijs Nice.
Daarbovenop heb je een lichting frisse mannen zoals Cosnefroy, Almeida, Ayuso,...
Zondag gaan we zien hoe realistisch het is voor Van Der Poel om Luik dit jaar te proberen winnen.
Daarbovenop heb je een lichting frisse mannen zoals Cosnefroy, Almeida, Ayuso,...
Zondag gaan we zien hoe realistisch het is voor Van Der Poel om Luik dit jaar te proberen winnen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Kruiswijk is nog niet fit genoeg.
Als vdp niet met overmacht wint kan het een boeiende wedstrijd worden. Veel mannen die nu wél een serieuze kans hebben om te kunnen winnen.
Als vdp niet met overmacht wint kan het een boeiende wedstrijd worden. Veel mannen die nu wél een serieuze kans hebben om te kunnen winnen.
Less is bore