spot de prof!!!!!!!!
-
- Forum-lid HC
Deze was heel letterlijk de oproep van mevrouw de Jongh om de (ex) prof te spotten, gelukkig gevonden inmiddels, hopelijk valt het letsel mee!
https://www.gelderlander.nl/wielersport ... ~a58266c6/
https://www.gelderlander.nl/wielersport ... ~a58266c6/
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Vandaag gaan fietsen en heb Stijn Devolder gespot die aan het trainen was. Op zijn gloednieuwe Canyon, maar wel nog in Veranda Willems-plunje.
Gisteren vlak bij Bolzano (Dolomieten, Italie) heb ik Daan Olivier van Jumbo-Visma voorbij zien rijden. Ik was net uit de auto gestapt om te gaan fietsen (rondje van zo'n 112km over onderander de Passo Castalungo).
Had ie geeneens handschoenen aan, was 5 graden in het dal en -7 op de pas.
Maar zijn rondje ging volgens Strava aan de westkant van de vallei, dus wellicht was het de hele tijd zon.
Had ie geeneens handschoenen aan, was 5 graden in het dal en -7 op de pas.
Maar zijn rondje ging volgens Strava aan de westkant van de vallei, dus wellicht was het de hele tijd zon.
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24
Op de middag een stukje kunnen mee fietsen met Dirk Demol. Die 10km waren in een zucht voorbij. Er werd over de koers van gisteren gepraat, over de bloedmooie Canyon waar hij mee op pad was. Hij was danig onder de indruk van Wout Van Aert en van Greg Van Aevermaet. Blijkbaar snelde hij de Tiegemberg op aan meer dan 40km/u.
Een half uurtje later kwam Ik dan Eli Iserbyt tegen met ... Puck Moonen. Puck is een knappe verschijning, ook op de fiets.
Een half uurtje later kwam Ik dan Eli Iserbyt tegen met ... Puck Moonen. Puck is een knappe verschijning, ook op de fiets.
-
- Forum-lid
Gisteravond, Tijdens mijn rondje stadshagen, nieuwbouwwijk Zwolle. Anna van der Breggen in haar prachtige tenue van wereldkampioen. Strak sworks fietsje en heel relaxed rijdend...Forza Anna!
Bedankt Jans, nu ben ik helemaal op de hoogte.