Cannondale
Deze vraag is al vaker voorbijgekomen in dit topic. Er is een prijslijst van Cannondale met losse frameprijzen erop, dus het moet kunnen. Dat is echter wel duur. Mijn fietsenmaker heeft een standaard CAAD9 besteld en alle onderdelen vervangen. Dit komt goedkoper uit dan het bestellen van een los frame.
Dat LiquigasSuper6 frame is trouwens erg mooi.
Dat LiquigasSuper6 frame is trouwens erg mooi.
Epotheker schreef:Je kunt jouw FM vragen om de adapter te verwijderen....heeft die van mij ook gedaan in het verleden.
Bijna af mijn nieuwe projectje...ware het niet dat Campagnolo weer eens een afwijkende maatvoering heeft voor kettingbladboutjes.....*&%$#
http://img195.imageshack.us/img195/1634/dsc0054da.jpg
Ik snap het probleem niet. Je gebruikt toch helemaal geen campagnolo crank? Of is dat wel de bedoeling?
Verder vind ik de shifters erg raar op het stuur staan, maar dat is natuurlijk een kwestie van persoonlijke voorkeur.
Epotheker schreef:USE Alien Cyclops Carbon, 31.6mm, 250mm...zero setback, dat dan weer wel....
standaard zadelpen van de supersix ultimate......
Bedankt,
Ik vond de FSA Force altijd fraai staan maar deze oogt toch het mooist.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
Epotheker schreef: @LD001
Eigenlijk heb je wel een beetje gelijk.FSA onderdelen combineren niet het mooist en heb ook overwogen om met 3T op te bouwen maar het compact stuur van FSA is wel heerlijk voor een stijve hark als ik....
Ik heb op mijn Super Six de FSA onderdelen vervangen door DEDA (stuurpen en stuur Zero 100 en zadelpen Superzero). Wat ongebruikelijk op een Cannondale maar ik vind het goed staan.
Ik heb een tweedehands caad8 op het oog. Waarschijnlijk uit 2006/2007. In hoeverre wijkt de geometrie van deze fiets af van de geometrie van de huidige CAAD8/CAAD9?
Gr. Brian
Gr. Brian
(2013) Engadin Radmarathon, Oetztaler Radmarathon, Charly Gaul
(Fiets) Cervelo R3
(Fiets) Cervelo R3