Vandaag gefietst in 2011
Omdat ik altijd graag fiets met een bepaald doel (in plaats van doelloos een rondje te rijden) had ik voor vandaag een route uitgestippeld naar Schoonhoven. Zoals in de rest van Nederland was het vandaag in Zuid-Holland ook perfect weer en een ideale gelegenheid mijn nieuwe fietsschoenen in te rijden.
Langs de A12 naar Gouda, na Gouda richting Haastrecht, en vanaf daar langs het riviertje de Vlist richting Schoonhoven. In Schoonhoven appeltaart met fris genuttigd en langs de Lek over de Lekdijk richting Krimpen aan den IJssel. Door Rotterdam en via Berkel en Rodenrijs en Delft weer naar huis. Goed voor 117 kilometer en een paar ingereden wielrenschoenen.
Waarschijnlijk maandag de Bultentocht van DTC in Driebergen.
[IMG=http://img851.imageshack.us/img851/3517/20110422.png]
Langs de A12 naar Gouda, na Gouda richting Haastrecht, en vanaf daar langs het riviertje de Vlist richting Schoonhoven. In Schoonhoven appeltaart met fris genuttigd en langs de Lek over de Lekdijk richting Krimpen aan den IJssel. Door Rotterdam en via Berkel en Rodenrijs en Delft weer naar huis. Goed voor 117 kilometer en een paar ingereden wielrenschoenen.
Waarschijnlijk maandag de Bultentocht van DTC in Driebergen.
[IMG=http://img851.imageshack.us/img851/3517/20110422.png]
Heerlijk weer en een werkdag gehuld in het zonlicht DUS een uitgesproken moment om eens naar het werk en terug te fietsen. Mooie ronde met omweg gepakt zodat ik toch aan mijn km kwam en dat werden er 62. Tilburg-Berkel Enschot-Helvoirt-Vught-Lamgs het kanaal naar Waalwijk-Sprong Kapelle-Loon op Zand-Udenhout-Tilburg. Was super lekker en ga ik zeker vaker doen
Na jaren van afwezigheid weer sporadisch op \'s heerenswegen te spotten... Onhandig en langzaam? 99% kans dat ik het ben!
"Talent is ook een vorm van heel graag willen". Huub van der Lubbe
Vandaag vanuit Doetinchem via een hoop (onnodige) omwegen naar Winterswijk en ook weer met nog meer (onnodige) omwegen terug naar huis gefietst.
Viel niet om die 85 km uit te trappen, de rit van eergisteren en een hongerklopje gooiden roet in het eten. Heb wel eens lekkerder op de fietst gezeten, het avondeten heb ik drie etappes weggewerkt om te voorkomen dat het allemaal weer retour kwam.
Een verfrissende douchebeurt doet gelukkig wonderen.
@Jeroen: indrukwekkende route en mooie foto's!
Viel niet om die 85 km uit te trappen, de rit van eergisteren en een hongerklopje gooiden roet in het eten. Heb wel eens lekkerder op de fietst gezeten, het avondeten heb ik drie etappes weggewerkt om te voorkomen dat het allemaal weer retour kwam.
Een verfrissende douchebeurt doet gelukkig wonderen.
@Jeroen: indrukwekkende route en mooie foto's!
[quote=".Jeroen."]Vandaag de drie 'BIG's van Gelderland gedaan. (Oude Holleweg, Italiaanseweg, Posbank)
Doetinchem- Molenberg Zeddam - 's Heerenberg- Emmerich - Griethausen - Millingen aan de Rijn - Beek - Oude Holleweg - Zevenheuvelenweg - Nijmegen - Herveld - Heteren - Italiaanseweg - Wolfheze - Rozendaal - Emmapyramide - Zypenberg - Dieren - Zutphen - Warnsveld - Vorden - Ruurlo - Zelhem - Doetinchem
202km a 29 gemiddeld.
[/quote]
Superkicke !!!
Maakt het verlies van mijn clubje vandaag tegen Twente weer een klein beetje draaglijker
Doetinchem- Molenberg Zeddam - 's Heerenberg- Emmerich - Griethausen - Millingen aan de Rijn - Beek - Oude Holleweg - Zevenheuvelenweg - Nijmegen - Herveld - Heteren - Italiaanseweg - Wolfheze - Rozendaal - Emmapyramide - Zypenberg - Dieren - Zutphen - Warnsveld - Vorden - Ruurlo - Zelhem - Doetinchem
202km a 29 gemiddeld.
[/quote]
Superkicke !!!
Maakt het verlies van mijn clubje vandaag tegen Twente weer een klein beetje draaglijker
[quote=".Jeroen."]Vandaag de drie 'BIG's van Gelderland gedaan. (Oude Holleweg, Italiaanseweg, Posbank)
Doetinchem- Molenberg Zeddam - 's Heerenberg- Emmerich - Griethausen - Millingen aan de Rijn - Beek - Oude Holleweg - Zevenheuvelenweg - Nijmegen - Herveld - Heteren - Italiaanseweg - Wolfheze - Rozendaal - Emmapyramide - Zypenberg - Dieren - Zutphen - Warnsveld - Vorden - Ruurlo - Zelhem - Doetinchem [/quote]
Mooie rit Jeroen!
Mooie foto's van de brug bij Emmerich, spoorbrug Griethausen, kerkje Millingen, Molen Herveld.
Maar welke handschoenen heb jij daar aan op de foto? Zien er wel mooi uit!
Doetinchem- Molenberg Zeddam - 's Heerenberg- Emmerich - Griethausen - Millingen aan de Rijn - Beek - Oude Holleweg - Zevenheuvelenweg - Nijmegen - Herveld - Heteren - Italiaanseweg - Wolfheze - Rozendaal - Emmapyramide - Zypenberg - Dieren - Zutphen - Warnsveld - Vorden - Ruurlo - Zelhem - Doetinchem [/quote]
Mooie rit Jeroen!
Mooie foto's van de brug bij Emmerich, spoorbrug Griethausen, kerkje Millingen, Molen Herveld.
Maar welke handschoenen heb jij daar aan op de foto? Zien er wel mooi uit!
Rather live one day like a tiger than a hundred like a sheep!
Lees allemaal leuke ritjes hier, met mooie foto,s .
Na vorige week al rondje markermeer gereden te hebben, 165 km. Heb ik gister het rondje uitgebreid en ben ik via Zeewolde gereden.
Dit is echt heelijk fietsen, voor het windje langs het veluwemeer naar Naarden. mijn armen zijn lekker bruin geworden.
Andijk - Enkhuizen (veel vliegjes op de dijk)Lelystad - Oostvaardersplassen - Zeewolde
Almere Haven - Naarden - Durgerdam - Monnickendam - Volendam - Hoorn -Andijk.
Na vorige week al rondje markermeer gereden te hebben, 165 km. Heb ik gister het rondje uitgebreid en ben ik via Zeewolde gereden.
Dit is echt heelijk fietsen, voor het windje langs het veluwemeer naar Naarden. mijn armen zijn lekker bruin geworden.
Andijk - Enkhuizen (veel vliegjes op de dijk)Lelystad - Oostvaardersplassen - Zeewolde
Almere Haven - Naarden - Durgerdam - Monnickendam - Volendam - Hoorn -Andijk.
Zeker een mooie rit Jeroen!
[quote="ottie"]Maar welke handschoenen heb jij daar aan op de foto? Zien er wel mooi uit![/quote]
Knog Love-Hate
En mocht iemand gister een wielrenner gespot hebben tussen Midden-Delfland en Rotterdam met een wiel op zijn rug, dan was ik dat
[quote="ottie"]Maar welke handschoenen heb jij daar aan op de foto? Zien er wel mooi uit![/quote]
Knog Love-Hate
En mocht iemand gister een wielrenner gespot hebben tussen Midden-Delfland en Rotterdam met een wiel op zijn rug, dan was ik dat
[quote="Epotheker"]Fantastisch mooie foto's Jeroen...
maakt de winst van mijn clubje gisteren tegen den Haag nog mooier....-:)[/quote]
Datzelfde clubje dat vorige week hier op De Vijverberg nog goed weg kwam met een gelijkspel?
Verder natuurlijk wel gewoon kampioen worden Epotheker!
Sorry voor de off topic reactie, maar het was stetker dan ik......
maakt de winst van mijn clubje gisteren tegen den Haag nog mooier....-:)[/quote]
Datzelfde clubje dat vorige week hier op De Vijverberg nog goed weg kwam met een gelijkspel?
Verder natuurlijk wel gewoon kampioen worden Epotheker!
Sorry voor de off topic reactie, maar het was stetker dan ik......
Bedankt voor de leuke reacties heren!
@ottie het zijn idd (zoals Arepol al aangaf) de Love&Hate handschoenen van Knog. Super dingen als je met mij vraagt. En wat gunstiger geprijsd dan de geiten-leren handschoen van Rapha
@ottie het zijn idd (zoals Arepol al aangaf) de Love&Hate handschoenen van Knog. Super dingen als je met mij vraagt. En wat gunstiger geprijsd dan de geiten-leren handschoen van Rapha
Met mijn vrouw een klein rondje van 41km gefietst... Heb ervoor gezorgt om mijn cadans tussen de 80 en 90 te houden en mijn hartslag rond de 130 dat ik toch ondanks de lage snelheid lekker gefietst heb
Tilburg-Alphen-Baarle N-Alphen-Tilburg.
Tilburg-Alphen-Baarle N-Alphen-Tilburg.
Na jaren van afwezigheid weer sporadisch op \'s heerenswegen te spotten... Onhandig en langzaam? 99% kans dat ik het ben!