Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Wat heb jij voor het laatst gekocht?

harmen
Forum-lid
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 okt 2004 21:58

harmen 05 mei 2008 22:26

[quote="Namreh"]Die had ik ook besteld, maar duurde te lang qua levertijd. Daarom maar een Ultima Bib short gekocht en gelijk een Assos 3/4 (uitverkoop van Herwerden) meegenomen. Ben toch wel benieuwd naar je ervaringen met de Sugoi RS. Heb zelf een Helium Jack en wat andere items van Sugoi en het is idd topkwaliteit[/quote]

Mijn ervaringen met de RS zijn positief, maar besef wel dat dit puur persoonlijk is. Ik kreeg bij lange tochten vaak last van huidirritatie doordat de zeem iets ging schuiven. Met de RS de eerste tochten geen last gehad. Volgens de verkoper komt dit mede door de vele banen waaruit deze broek is gemaakt. Bewegingen van het (boven)lichaam hebben minder invloed op plaats waar broek en zadel contact hebben. Of het allemaal klopt weet ik niet, maar ik ben in ieder geval tevreden met mijn Sugoi.
Ik weet niet waar jij hem wou bestellen, maar bij thermowear.nl zijn ze binnen 3 dagen te leveren voor dezelfde prijs als in de winkel. Moet de broek nog uit Canada komen dan duurt het 8 dagen.

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 06 mei 2008 09:53

[quote="havana"]Volgens mij ben je in de war met de CR 3032, maar ik kan het mis hebben![/quote]

Dat zal idd best. Neemt neemt niet weg dat 2025 nou ook niet echt een maat is die zeer moeilijk te verkrijen is. Althans bij je brabantse fietsenboer voor ongeveer 3 euro.

kilometervreter
Forum-lid
Berichten: 800
Lid geworden op: 11 jan 2007 09:59

kilometervreter 06 mei 2008 11:14

[quote="TiesT"][quote="havana"]Volgens mij ben je in de war met de CR 3032, maar ik kan het mis hebben![/quote]

Dat zal idd best. Neemt neemt niet weg dat 2025 nou ook niet echt een maat is die zeer moeilijk te verkrijen is. Althans bij je brabantse fietsenboer voor ongeveer 3 euro.
[/quote]

Heb zelf eerst de 3032 in mijn hartslagsensor gezet. Met een beetje kracht lukte het. Na de beschrijving eventjes goed te hebben gelezen bleek ik inderdaad de 2025 nodig te hebben. Ik heb nu 5 stuks 3032 en 4 stuks 2025 liggen. Was ik bij elkaar 5 euro voor kwijt. Gewoon op de dappermarkt gekocht.

tomkolkman
Forum-lid
Berichten: 1212
Lid geworden op: 28 feb 2007 12:24

tomkolkman 06 mei 2008 14:17

fietspompje van de topeak de mini dx masterblaster.

ik had de dag na hemelvaart gefiets en nog geen 12 km onderweg op mijn nieuwe trek :D met van die goedkope buitenbanden in totaal 60 km met die banden gefietst en had al direct lek :(
ik heb altijd pompje en binnenbandje mee maar toen ik mijn band op wou pompen bleek het pompje kapot te zijn dus maar naar huis gebeld....

vandaar nu een nieuw pompje en direct schwalbe ultremo banden eropgezet die ik nog had liggen
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02

dream-plus
Forum-lid
Berichten: 610
Lid geworden op: 20 okt 2004 23:51

dream-plus 06 mei 2008 19:28

[quote="tomkolkman"]fietspompje van de topeak de mini dx masterblaster.

ik had de dag na hemelvaart gefiets en nog geen 12 km onderweg op mijn nieuwe trek :D met van die goedkope buitenbanden in totaal 60 km met die banden gefietst en had al direct lek :(
ik heb altijd pompje en binnenbandje mee maar toen ik mijn band op wou pompen bleek het pompje kapot te zijn dus maar naar huis gebeld....

vandaar nu een nieuw pompje en direct schwalbe ultremo banden eropgezet die ik nog had liggen[/quote]

Dan is het nu te hopen, dat je meer geluk hebt met je ultremo's als ik had. Binnen 100 km twee keer lek. En daarna weggegooit.

tomkolkman
Forum-lid
Berichten: 1212
Lid geworden op: 28 feb 2007 12:24

tomkolkman 06 mei 2008 20:01

[quote="dream-plus"][quote="tomkolkman"]fietspompje van de topeak de mini dx masterblaster.

ik had de dag na hemelvaart gefiets en nog geen 12 km onderweg op mijn nieuwe trek :D met van die goedkope buitenbanden in totaal 60 km met die banden gefietst en had al direct lek :(
ik heb altijd pompje en binnenbandje mee maar toen ik mijn band op wou pompen bleek het pompje kapot te zijn dus maar naar huis gebeld....

vandaar nu een nieuw pompje en direct schwalbe ultremo banden eropgezet die ik nog had liggen[/quote]

Dan is het nu te hopen, dat je meer geluk hebt met je ultremo's als ik had. Binnen 100 km twee keer lek. En daarna weggegooit.[/quote]

ik moet zeggen op mijn andere fiets had ik ook ultremo's zitten en zeer tevreden over, ongeveer 1600 km mee gereden en geen lek dus ik heb wel vertrouwen in de banden. ik hoop op nog vele lekvrije km
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02

noppie
Forum-lid
Berichten: 1403
Lid geworden op: 12 okt 2005 22:26

noppie 06 mei 2008 21:00

Een ketting en een zooitje tandwielen
kiekeboe

renes.
Forum-lid
Berichten: 99
Lid geworden op: 24 okt 2006 15:48

renes. 06 mei 2008 23:55

Oakley Radar CSC-edition
Assos shirt SS.13 zwart
Selle Italia Flite Kit Carbonio zwart
Craft Zero shirt wit, korte mouw

Verjaardagen zijn altijd geschikt om de voorraad fietsspullen te vergroten........
Stevens SCF1-Campa Chorus/Record-Eurus
Planet X Stealth-Campa Chorus-Xentis Mark 1

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 6369
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 07 mei 2008 15:47

Vittoria EVO CX tubes voor bij de speedcomposites wielen in de kleur zwart/beige , en een nieuwe Campagnolo body voor de wielen.
Ook nog een potje lijm om de tubes te kitten , en gele swisstop remblokken.

Rinkel de kinkel daar gaat mn geld....
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

chevalier
Forum-lid
Berichten: 876
Lid geworden op: 25 jun 2005 02:45

chevalier 07 mei 2008 21:34

Vandaag me in de ardennen frankrijk , bestelde Specialized pro carbon schoenen ontvangen,en gister tandwielen en een ketting + 3 binnenbanden ontvangen van Salden
en look plaatjes de gewone besteld , maar ik kreeg die nieuwe grip plaatjes die zijn wel lekker stil, kijken hoe lang dat rubber blijft zitten.
en dat voor 11 euro !!!

bigm
Forum-lid
Berichten: 2707
Lid geworden op: 28 okt 2005 00:17

bigm 07 mei 2008 22:37

Afbeelding

Plaats reactie