Pinarello
Hoi ,
Mooie pedalen , maar bevallen ze goed ? Ik heb ook aan deze zitten denken ter vervanging van de Campagnolo record pedalen.
Affin even een plaatje tonen van mn fiets met nieuwe Tune bidonhouders , die zijn echt goed , had hiervoor de Campagnolo exemplaren , maar deze zijn lichter en houden de bidon beter vast.
http://img159.imageshack.us/img159/9813/dsc00092ed2.jpg
Grtz Rene
Mooie pedalen , maar bevallen ze goed ? Ik heb ook aan deze zitten denken ter vervanging van de Campagnolo record pedalen.
Affin even een plaatje tonen van mn fiets met nieuwe Tune bidonhouders , die zijn echt goed , had hiervoor de Campagnolo exemplaren , maar deze zijn lichter en houden de bidon beter vast.
http://img159.imageshack.us/img159/9813/dsc00092ed2.jpg
Grtz Rene
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless ![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 22 Mei 2007
Best wel mooie frames, die Pinarello Paris carbon!
Zeker een volledig wit framepje zie ik nog wel zitten... Kan iemand me zeggen hoeveel het frame en de nda vork exact (!) wegen?
En wie overtuigt me dat dit een goede optie is binnen die prijsklasse?
Oei die is mooi zeg! Is dat een custom kleur of van een andere jaargang?
Zeker een volledig wit framepje zie ik nog wel zitten... Kan iemand me zeggen hoeveel het frame en de nda vork exact (!) wegen?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Moet hij wel even zijn zadel en shifters goed zetten. Dit ziet er niet uit.
Less is bore
Welke stuurbocht is dat op die foto hier net boven? Deda Newton Shallow?
Quote: Origineel geplaatst door m00k op 24 Mei 2007
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 22 Mei 2007Best wel mooie frames, die Pinarello Paris carbon!Zeker een volledig wit framepje zie ik nog wel zitten... Kan iemand me zeggen hoeveel het frame en de nda vork exact (!) wegen?En wie overtuigt me dat dit een goede optie is binnen die prijsklasse?Oei die is mooi zeg! Is dat een custom kleur of van een andere jaargang?
Is volgens mij de Vaverde uitvoering. Zeer mooi! Gezien op de site van Card.
Weet iemand of Pinarello ieder jaar de kleurstellingen van de frames aanpast ?.
Kan je een Paris custom laten spuiten of is dit alleen mogelijk bij de Dogma ?.
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 22 Mei 2007Best wel mooie frames, die Pinarello Paris carbon!Zeker een volledig wit framepje zie ik nog wel zitten... Kan iemand me zeggen hoeveel het frame en de nda vork exact (!) wegen?En wie overtuigt me dat dit een goede optie is binnen die prijsklasse?Oei die is mooi zeg! Is dat een custom kleur of van een andere jaargang?
Is volgens mij de Vaverde uitvoering. Zeer mooi! Gezien op de site van Card.
Weet iemand of Pinarello ieder jaar de kleurstellingen van de frames aanpast ?.
Kan je een Paris custom laten spuiten of is dit alleen mogelijk bij de Dogma ?.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door max8450 op 22 Mei 2007
Zo zeuren over die Most zadelpen. Daar is toch niks mis mee.Een logo bepaalt toch niet de kwaliteit.Had het beter geweest indien er Selcof op stond, want dat is die Most pen.By the way, ik vind die Most mooi, en ga hem dan ook niet vervangen. Alleen blijft het wachten op Campa...
Allicht omdat de meeste fietsen lelijk worden door het extreme aantal (grote) logo's en namen die overal opgeplakt worden.
@Dennis, ik neem aan dat je wedstrijden rijd. Bedenk eens wat het gevolg is (financieel gezien) als je frame binnen een paar maanden dubbel gaat in een valpartij.
Zo zeuren over die Most zadelpen. Daar is toch niks mis mee.Een logo bepaalt toch niet de kwaliteit.Had het beter geweest indien er Selcof op stond, want dat is die Most pen.By the way, ik vind die Most mooi, en ga hem dan ook niet vervangen. Alleen blijft het wachten op Campa...
Allicht omdat de meeste fietsen lelijk worden door het extreme aantal (grote) logo's en namen die overal opgeplakt worden.
@Dennis, ik neem aan dat je wedstrijden rijd. Bedenk eens wat het gevolg is (financieel gezien) als je frame binnen een paar maanden dubbel gaat in een valpartij.
Dat zadel staat in mijn ogen vrij aardig hoor.. Mooi in het midden van de brug geklemd. De Ax-zadels hebben blijkbaar gewoon een langere zadelpunt. Wat die shifters betreft ben ik het wel eens.. die mogen wel iets meer naar beneden.
Science of Performance!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zadel staat in mijn ogen een paar graden teveel naar achteren gekanteld. lijkt mij niet fijn zitten...
En de meeste logo's zijn overdone inderdaad.
En de meeste logo's zijn overdone inderdaad.
Less is bore
Hallo allemaal.
Heb nu maandje nieuwe zwarte Galileo.........vind 'm fantastisch. Mooie kleurstelling, mooie vorm etc.
Enige lelijke is het (most)zadel. Ga ik dan ook snel vervangen.
Vraag me af of je voor (fanatiek) recreatief gebruik veel baat hebt bij een nóg of een nóg of een nóg...blablabla fiets? Voor wedstrijdrijders, is duidelijk, ok!
Groeten ,
van een bewust níet een nóg of een nóg of een nóg...blablabla fietser.
Pinarello rules........van Galileo tot Dogma!
Heb nu maandje nieuwe zwarte Galileo.........vind 'm fantastisch. Mooie kleurstelling, mooie vorm etc.
Enige lelijke is het (most)zadel. Ga ik dan ook snel vervangen.
Vraag me af of je voor (fanatiek) recreatief gebruik veel baat hebt bij een nóg of een nóg of een nóg...blablabla fiets? Voor wedstrijdrijders, is duidelijk, ok!
Groeten ,
van een bewust níet een nóg of een nóg of een nóg...blablabla fietser.
Pinarello rules........van Galileo tot Dogma!
Quoten: Origineel geplaatst door Wolken op 24 Mei 2007
Hallo allemaal.Heb nu maandje nieuwe zwarte Galileo.........vind 'm fantastisch. Mooie kleurstelling, mooie vorm etc.Enige lelijke is het (most)zadel. Ga ik dan ook snel vervangen.Vraag me af of je voor (fanatiek) recreatief gebruik veel baat hebt bij een nóg of een nóg of een nóg...blablabla fiets? Voor wedstrijdrijders, is duidelijk, ok!Groeten ,van een bewust níet een nóg of een nóg of een nóg...blablabla fietser.Pinarello rules........van Galileo tot Dogma!
ehm... het hangt er vanaf, maar ik denk dat het belangrijkste is dat jij fijn op je fiets zit.
Hallo allemaal.Heb nu maandje nieuwe zwarte Galileo.........vind 'm fantastisch. Mooie kleurstelling, mooie vorm etc.Enige lelijke is het (most)zadel. Ga ik dan ook snel vervangen.Vraag me af of je voor (fanatiek) recreatief gebruik veel baat hebt bij een nóg of een nóg of een nóg...blablabla fiets? Voor wedstrijdrijders, is duidelijk, ok!Groeten ,van een bewust níet een nóg of een nóg of een nóg...blablabla fietser.Pinarello rules........van Galileo tot Dogma!
ehm... het hangt er vanaf, maar ik denk dat het belangrijkste is dat jij fijn op je fiets zit.
Quoten: Origineel geplaatst door Horseman op 24 Mei 2007
Is volgens mij de Vaverde uitvoering. Zeer mooi! Gezien op de site van Card.Weet iemand of Pinarello ieder jaar de kleurstellingen van de frames aanpast ?. Kan je een Paris custom laten spuiten of is dit alleen mogelijk bij de Dogma ?.
De kleur heet denk ik UCI white (maar hang me er niet aan op
). Vraag me af of deze kleurstelling ook voor de gewonere sterverling te verkrijgen is?
Is volgens mij de Vaverde uitvoering. Zeer mooi! Gezien op de site van Card.Weet iemand of Pinarello ieder jaar de kleurstellingen van de frames aanpast ?. Kan je een Paris custom laten spuiten of is dit alleen mogelijk bij de Dogma ?.
De kleur heet denk ik UCI white (maar hang me er niet aan op
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)