Vandaag gefietst in 2012
Dank. Ik dacht dat jij die straatnaam ook wel kon waarderenjansen01 schreef:én mooie karretjes

Net even de beentjes losgeschud en geprobeerd de jetlag eruit te rijden. Even op en neer naar kantoor om wat overgebleven dollars te wisselen bij een collega die dit weekend naar de VS vertrekt.
Goed voor 50km en bij elke hobbel hoofdpijn.
Goed voor 50km en bij elke hobbel hoofdpijn.
-
- Forum-lid
Een heerlijke zomeravondritje gemaakt met Serge, Roderick en Danny onderbroken door een korte stop langs de Vlist. Deze keer was het koffie met een fruithapje op basis van appel.
Bij de volgende avondrit gaan we kersen eten! (En pitten spugen!!
) Mooie plannen gemaakt ook voor de tweede helft van het seizoen.

Bij de volgende avondrit gaan we kersen eten! (En pitten spugen!!

Even een kort rondje met mijn zoon.
Loorberg, Camerig , en de koning van Spanje gedaan. Was nog goed warm met 31*C , morgen ochtend de banden hard en gaan met de banaan voor de buien komen.
Loorberg, Camerig , en de koning van Spanje gedaan. Was nog goed warm met 31*C , morgen ochtend de banden hard en gaan met de banaan voor de buien komen.

Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless 

-
- Forum-lid
Gisteren weer achter de brommer getraind. Wat gaat dat toch gemakkelijk: 102 kilometer aan 42,4 gemiddeld. In vier dagen alles bij elkaar ca. 300 kilometer gereden, nu weer even een paar dagen recuup 

Nu ik dit schrijf hoor ik de donder op de achtergrond , precies boven de Gulpenberg. Net op tijd terug dus , na een heerlijke rit met 840 HM. Vandaag hebben we gedaan ; Loorberg - Camerig - Pas van de Wolfhaag - Drielandenpunt vanuit Gemenich - terug richting Gulpen , via Wijlre en ook nog meegepikt ; Dikkebuikseweg & de Fromberg.
Het was wel warm , maar toch beter te verteren na een lichte lunch dan gisteren na een drukke dag en frieten
. Nu maar hopen dat het morgen weer droog is voor een herstel rondje.
Het was wel warm , maar toch beter te verteren na een lichte lunch dan gisteren na een drukke dag en frieten

Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless 

Gewoon woon werk 60km maar had op de terugweg een blokje extra willen doen. Alleen kreeg ik van middag een Kitteltje en ik was al blij dat zonder pauze in een keer van het wc op de zaak naar het wc thuis kon.