Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

Bryton Rider 50 (goedkope broertje van de Garmin Edge 705)

tijs_a
Forum-lid
Berichten: 95
Lid geworden op: 02 apr 2011 10:50

tijs_a 23 jul 2013 21:46

Ik had alleen een brytonbridge update ( Mac ) Is er ook een update voor de 50?

Vizionary
Forum-lid
Berichten: 258
Lid geworden op: 17 jul 2013 23:31
Locatie: Limburg België

Vizionary 24 jul 2013 00:20

Werkt die Bryton rider nou met strava ofniet? Want op internet zegt de ene gewoon manueel je files uploaden en de andere zegt dat deze gps niet ondersteund wordt.

liemburg
Forum-lid
Berichten: 134
Lid geworden op: 09 aug 2011 18:55
Locatie: Putten

liemburg 24 jul 2013 07:49

werk prima alleen sinds kort werkt het direct vanuit bryton uploaden naar strava niet meer.
nu even opslaan als gpx file (op de bryton site) op je computer en je kan dan vanuit strava zo inladen
Cube Peleton SLR
Specialized Rockhopper
Sensa Fermo

Gebruikersavatar
ThomasP
Forum-lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 jun 2013 23:07
Locatie: Groningen

Gebruikersavatar ThomasP 26 jul 2013 06:10

Vizionary schreef:Werkt die Bryton rider nou met strava ofniet? Want op internet zegt de ene gewoon manueel je files uploaden en de andere zegt dat deze gps niet ondersteund wordt.
Ik upload het altijd handmatig. Wel in een .tcx formaat. Zo wordt ook de hardslag enzo meegenomen.

Gebruikersavatar
Einstein
Forum-lid HC
Berichten: 4387
Lid geworden op: 01 jun 2004 15:06
Locatie: Zuidholland

Gebruikersavatar Einstein 30 jul 2013 15:16

Ik heb nu een Macbook en als ik via de BrytonBridge2 tracks op mijn Mac wil downloaden dan krijg ik steeds de verkeerde bestanden ongeacht welke ik ook heb aan gevinkt.

Als ik via de Bryton site ga en daar mijn tracks wil uploaden via het apparaat dan gaat dit zeer langzaam in tegenstelling tot Windows.

Hebben jullie deze ervaring ook?
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16739
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 31 jul 2013 09:36

body schreef:Ik heb nu een Macbook en als ik via de BrytonBridge2 tracks op mijn Mac wil downloaden dan krijg ik steeds de verkeerde bestanden ongeacht welke ik ook heb aan gevinkt.

Hebben jullie deze ervaring ook?
Ik heb hier ook last van gehad met de Windows versie. Dit was na een paar keer zomaar opgelost en daarna geen last meer van gehad :? .

Nu krijg ik iedere keer de melding dat het uploaden naar de pc is mislukt waardoor ik helemaal niks meer naar de pc en dus Strava kan uploaden :x

Kortom, Bryton scoort weer punten...
Campagnolo Ultra Dork

Gebruikersavatar
opafiets
Forum-lid
Berichten: 626
Lid geworden op: 13 aug 2008 00:14

Gebruikersavatar opafiets 31 jul 2013 10:41

Je mag geen internet explorer gebruiken. Daar mislukte het uploaden naar mijn rider40 ook.
Google chrome wordt aanbevolen. En dan gaat alles goed.
.................

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16739
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 31 jul 2013 11:07

Het probleem doet zich voor bij het offline uploaden van tracks naar de pc of Mac via Brytonbridge2. Het uitwisselen van tracks tussen de Rider 50 en Brytonsports.com gaat bij mij wel goed en snel, ik gebruik Firefox. Ik neem aan dat Body Safari gebruikt.
Campagnolo Ultra Dork

Gebruikersavatar
Einstein
Forum-lid HC
Berichten: 4387
Lid geworden op: 01 jun 2004 15:06
Locatie: Zuidholland

Gebruikersavatar Einstein 31 jul 2013 11:43

Ernie C. schreef:Het probleem doet zich voor bij het offline uploaden van tracks naar de pc of Mac via Brytonbridge2. Het uitwisselen van tracks tussen de Rider 50 en Brytonsports.com gaat bij mij wel goed en snel, ik gebruik Firefox. Ik neem aan dat Body Safari gebruikt.

Ik gebruik Crome ook. Er wordt trouwens aangeraden om eerst je Mac opnieuw op te starten en dan pas je device starten zie https://www.facebook.com/BrytonNL/posts/450824614991907

Verder vind ik het laden van tracks zeer langzaam gaan met zowel de bridge als met de site.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein

peter1981
Forum-lid
Berichten: 3135
Lid geworden op: 27 feb 2010 00:39
Locatie: Heerlen

peter1981 31 jul 2013 22:04

ThomasP schreef:
Vizionary schreef:Werkt die Bryton rider nou met strava ofniet? Want op internet zegt de ene gewoon manueel je files uploaden en de andere zegt dat deze gps niet ondersteund wordt.
Ik upload het altijd handmatig. Wel in een .tcx formaat. Zo wordt ook de hardslag enzo meegenomen.

Die tip eens proberen
ik vond het juist jammer dat in strava mijn HR niet mee werdt genomen dus morgen eens op .tcx proberen ik deed tot gistere altijd via .gpx uploaden.
Zo leert men nog eens wat :)
thx :D
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16739
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 02 aug 2013 00:12

Tijdelijke workaround voor mijn probleem: Ik heb het setup bestand van de oude Brytonbridge2 (van voor de laatste update) gevonden en ik heb die weer geïnstalleerd. Ik kan nu wel naar Strava uploaden maar niet naar Brytonsports.com, althans niet vanaf dezelfde pc.
Campagnolo Ultra Dork

LoeMans
Forum-lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 mar 2012 09:38

LoeMans 13 aug 2013 11:05

Goedemorgen!

Ik gebruik nu ook al een tijdje de bryton rider, alleen zit deze niet helemaal lekker gemonteerd. Heb al wat verschillende dingetjes geprobeerd, maar ik krijg het 'klapperen' er niet echt uit. Nu weet ik dat garmin dit soort spul heeft:

Afbeelding

Iemand een idee of dat ook beschikbaar is voor de bryton? (ze hebben er zelf een voor de nieuwe 60, maar dat gaat natuurlijk niet passen)

Plaats reactie