Vandaag gefietst in 2013
Vanavond een aardig uitstapje gemaakt via Montfoort en Wilnis naar Ouderkerk a/d Amstel dat ondanks alle wegafzettingen eindelijk na 65 km volle tegenwind bereikt werd. Na het zuur kwam het zoet en via Woerden en Gouda naar huis geredeneen met de wind goed in de rug, Uiteindelijk na precies 4 uur weer aangekomen en 127 KM afgelegd @ 31,6 via de strenge strava, Garmin is ervan overtuigd dat het 31,7 was
http://app.strava.com/activities/65936749
http://app.strava.com/activities/65936749
Mooie foto!opdiefiets schreef:Na het eten nog even een van mijn favoriete avondrondjes gedaan, Delft-Vlaardingen-Foppenplas-Schipluiden-Delft. Precies 40 km, 32.0 gemiddeld.
Hollandse zomeravonden...
Ook een van mijn favoriete korte rondjes.
Specialized Venge Expert 2016
Erg vervelend Steven! In welke branche ben je werkzaam? Ik hoor nog wel eens wat...steven250 schreef:Ik was niet van plan om vandaag te gaan fietsen, maar had onverwacht een vrije middag. Ik heb namelijk vandaag gehoord dat ik er op mijn werk uit moet ivm een reorganisatie (heb nu ivm het opzegtermijn nog tot 1 dec)
Dat gaf mij wel een reden om even vrij te nemen en te genieten van het mooie weer, de frustratie er even uit trappen. Uiteindelijk 100km gereden in net geen 3,5 uur bij heerlijk zomerweer.
Bedankt voor de steun, ik sta inderdaad open voor een nieuwe uitdaginghavana schreef:Erg vervelend Steven! In welke branche ben je werkzaam? Ik hoor nog wel eens wat...steven250 schreef:Ik was niet van plan om vandaag te gaan fietsen, maar had onverwacht een vrije middag. Ik heb namelijk vandaag gehoord dat ik er op mijn werk uit moet ivm een reorganisatie (heb nu ivm het opzegtermijn nog tot 1 dec)
Dat gaf mij wel een reden om even vrij te nemen en te genieten van het mooie weer, de frustratie er even uit trappen. Uiteindelijk 100km gereden in net geen 3,5 uur bij heerlijk zomerweer.
Ik ben momenteel werkzaam als Proces Engineer / KAM Coördinator bij een werktuigbouwkundig productiebedrijf in de civiele markt in Wijhe (tussen Deventer en Zwolle) Verder heb ik Technische bedrijfskunde gestudeerd en 5 jaar werkervaring
zie ook http://www.linkedin.com/profile/view?id=86947686
- Globeskater1983
- Forum-lid
IK heb vandaag niet gefietst maar gisteren nog wel even op de fiets gestapt.. Op de fiets naar de Lemelerberg en daar even 3 keer naar boven geweest, dat viel nog niet mee maar was wel lekker.. uiteindelijk door vriendlief in Ommen opgehaald aangezien ik anders te laat zou zijn voor diploma uitreiking van mijn zusje toch even lekker 45km gefietst.. ook heerlijk om na een flinke blessure nu toch weer lekker te kunnen fietsen!
-
- Forum-lid
Maar wel op tijd voor de uitreiking?
Afgelopen maandag 64,7 km, met gemiddeld 30,2 km/u. Langs o.a. Barneveld en Scherpenzeel.
Vandaag een lange afstand gereden van 137,3 km. Ik ben maar niet gaan jagen op een hoog gemiddelde, want daar is zo'n afstand natuurlijk véél te lang voor. Met 28,4 km/u was ik nu wel tevreden. Voordeel is dat je dan ook geen last gaat krijgen van zaken als kokhalsneigingen e.d. En morgen ook geen dip? We wachten af. Overdreven vermoeid voel ik me nu niet, alleen mijn maag wil wel wat.
Ik ben vandaag een heel eind de Veluwe over geweest, o.a. langs Nijkerk, Putten, Garderen, Uddel, Elspeet, Vierhouten, Emst, Vaassen, Apeldoorn, Voorthuizen, Hoevelaken.
Vandaag een lange afstand gereden van 137,3 km. Ik ben maar niet gaan jagen op een hoog gemiddelde, want daar is zo'n afstand natuurlijk véél te lang voor. Met 28,4 km/u was ik nu wel tevreden. Voordeel is dat je dan ook geen last gaat krijgen van zaken als kokhalsneigingen e.d. En morgen ook geen dip? We wachten af. Overdreven vermoeid voel ik me nu niet, alleen mijn maag wil wel wat.
Ik ben vandaag een heel eind de Veluwe over geweest, o.a. langs Nijkerk, Putten, Garderen, Uddel, Elspeet, Vierhouten, Emst, Vaassen, Apeldoorn, Voorthuizen, Hoevelaken.
-
- Forum-lid
Vanochtend vroeg op pad gegaan voor 83 km door Noord-Groningen. Jullie gaan het niet geloven, maar heb zeker een uur in de (mot)regen!!! gereden. En als iets irritant is... Verder wel een lekker ritje, met uiteraard weer een stevige wind.
-
- Forum-lid
Bedankt. Normaal ben ik niet zo'n fotograaf tijdens het fietsen, maar nu was het plaatje wel heel erg mooinibali schreef: Mooie foto!
Ook vanuit Delft?Ook een van mijn favoriete korte rondjes.
Dat komt me bekend voor. Buienradar beloofde me een kurkdroge dag, maar dat pakte in het eerste uur toch iets anders uit.elefantino schreef:Jullie gaan het niet geloven, maar heb zeker een uur in de (mot)regen!!! gereden. En als iets irritant is...