Fons bikes
- daniel1975
- Forum-lid HC
De groepsprijzen en upgrade prijzen zal mij eigenlijk aan mijn achterwerk oxideren. Elke consument is vrij om prijzen te vergelijken en daarop een keuze te baseren. Als een merk heel veel geld voor een fiets kan vragen en het wordt betaald is dat de vrije keuze van de consument.
Canyon heeft ook een fiets van €13.000 in het assortiment. Moeten ze zelf weten, maar iemand die dat uitgeeft aan een Canyon (uberhaupt een fiets) is wat mij betreft ook niet wijs.
Canyon heeft ook een fiets van €13.000 in het assortiment. Moeten ze zelf weten, maar iemand die dat uitgeeft aan een Canyon (uberhaupt een fiets) is wat mij betreft ook niet wijs.
Less is bore
-
- Forum-lid
De enige persoon die haar motivatie kan geven voor haar keuzes is Janneke. Wij gaan niet voor anderen spreken. Jullie vragen het echt aan de verkeerde persoon. Janneke en Haar man Bart (mede beheerder vanzijwielrent) zijn beide volwassen mensen die volgens ons prima in staat zijn eigen keuzes en afwegingen te maken.
Wij hebben niks wat wij hierover zouden willen vertellen. Dit is het antwoord wat wij al eerder gaven en ook het enige antwoord wat we zullen geven
Wij hebben niks wat wij hierover zouden willen vertellen. Dit is het antwoord wat wij al eerder gaven en ook het enige antwoord wat we zullen geven
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- daniel1975
- Forum-lid HC
De enige persoon die haar motivatie kan geven voor haar keuzes is Janneke. Wij gaan niet voor anderen spreken. Jullie vragen het echt aan de verkeerde persoon. Janneke en Haar man Bart (mede beheerder vanzijwielrent) zijn beide volwassen mensen die volgens ons prima in staat zijn eigen keuzes en afwegingen te maken.amclassic-fan schreef: ↑31 jan 2019 12:17 @Fons, dus jullie hebben niet gedreigd om juridische stappen tegen ZijWielRent te nemen?
Less is bore
-
- Forum-lid
De enige persoon die haar motivatie kan geven voor haar keuzes is Janneke. Wij gaan niet voor anderen spreken. Jullie vragen het echt aan de verkeerde persoon. Janneke en Haar man Bart (mede beheerder vanzijwielrent) zijn beide volwassen mensen die volgens ons prima in staat zijn eigen keuzes en afwegingen te maken.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Lul niet zo gigantisch uit je nek man,..Fons Strada Disco schreef: ↑31 jan 2019 12:08Jouw suggestie kan 2 kanten op.Karl66 schreef: ↑31 jan 2019 12:02 Het probleem is alleen dat als vraag wordt gesteld of jij Janneke vrijwaart van juridische consequenties als zij hier haar kant van het verhaal vertelt. Het probleem is dat Janneke of Bart daar geen antwoord op kunnen geven. Het is dus ook nogal dom als jij dan het volgende blijft beweren:
Wij hebben niks wat wij hierover zouden willen vertellen. Dit is het antwoord wat wij al eerder gaven en ook het enige antwoord wat we zullen geven.
Je hebt een antwoord op je vraag maar het antwoord staat je niet aan. Dus wellicht handig om ons antwoord nog eens door te lezen.
"De enige persoon die haar motivatie kan geven voor haar keuzes is Janneke. Wij gaan niet voor anderen spreken. Jullie vragen het echt aan de verkeerde persoon. Janneke en Haar man Bart (mede beheerder vanzijwielrent) zijn beide volwassen mensen die volgens ons prima in staat zijn eigen keuzes en afwegingen te maken.
Wij hebben niks wat wij hierover zouden willen vertellen. Dit is het antwoord wat wij al eerder gaven en ook het enige antwoord wat we zullen geven"
Ik vraag jou niet wat het antwoord van Janneke is, zoals jij suggereert. Ik vraag of jij en Fons Janneke juridisch vrijwaren als ze hier haar kant van het verhaal vertelt. Die vraag gaat over jou en over Fons. De vraag is of jullie actie gaan ondernemen als zij dat zal doen. Dat heeft helemaal niks met jou antwoord te maken, want ik vraag haar niks over haar motivatie.
De vraag is waren jij en Fons Janneke juridisch vrij als zij hier een reactie zou geven?
Daar kan je drie verschillende antwoorden op geven:
-Ja
-Nee
-Daar wil ik geen antwoord op geven
Als het het laatste is, wees dan een grote vent en hou op om ons als een stelletje achterlijke debielen te behandelen met de ontwijkende antwoorden die je geeft.
Jij beweert dat je volgens jou alle antwoorden hebt gegeven. Jij beweert dat als er nog vragen zijn, dat we die moeten stellen en dat jij antwoord zal geven. En het enige wat jij doet is als een gek elk eerlijk antwoord ontwijken door er omheen te draaien of met een gigantisch lulverhaal de vraag dood te slaan. Of het nou gaat om de geometrie, of het nou gaat om het belachelijke prijsverschil, je blijft als een keutel in een pot om het antwoord heen draaien om maar niet toe te hoeven geven dat je een gigantisch lulverhaal loopt te verkopen.
Er is een mooi programma op de Nederlandse TV, Opgelicht. Jij doet mij denken aan de betrapte oplichters in dat programma als ze geconfronteerd worden. Er komt een hoop bullshit uit, er wordt volop naar anderen gewezen en er wordt nooit verantwoording voor het eigen gedrag genomen. Dat is in het kort een blueprint van Jos.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
- Jaap Telder
- Forum-lid
Fons: leugens, mist, verwarring scheppen, verschuilen achter drogredenen, incorrect, maar bovenal ontwijkingsgedrag
Fons: neem je verantwoordelijkheid en probeer er niet omheen te draaien met een woordspelletje.
Fons: neem je verantwoordelijkheid en probeer er niet omheen te draaien met een woordspelletje.