Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Tour 2024

CharlieP
Forum-lid

CharlieP 08 aug 2024 21:06

Is het tour gevoel al een beetje neergedaald in Rotterdam? Vandaag nog langs de Brienenoord gefietst, maar in die buurt weinig van gemerkt. Weet iemand hoe grootst dit evenement is?
Twee jaar geleden bij de Vuelta langs de route gestaan, behalve het idee dat je het hebt gezien was er verder weinig show. Geen reclame caravaan o.i.d. En dat is voor de mede-kijkers (kinderen) als we gaan kijken toch wel een vereiste ;-)
Dus GastheerG om je vraag te beantwoord: we weten het nog niet. Om er met het gezin een dagje R'dam van te maken moet er wel wat te beleven zijn, anders misschien zelf in de ochtend met de fiets ff richting Dordrecht of Alblasserdam om daar te kijken.

Patrick VB
Forum-lid

Patrick VB 09 aug 2024 01:01

Ik heb het steeds een eigenaardig gegeven gevonden: de start van een grote ronde in een ander land.
Hoeveel ritten telt deze tour?
Hoeveel daarvan worden in NL en België gereden?
Maar dit is een persoonlijke visie, city marketeers zullen dat wel anders zien.

Gastheerg
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 09 aug 2024 12:00

Persoonlijk vind ik het ook vreemd maar als het er is ga ik wel even kijken

@CharlieP kijken even op de link die ik heb geplaatst. Ga dan naar programma. Er zijn diverse activiteiten. Of daar wat voor jullie bijzit kan ik natuurlijk niet beoordelen. Ik kan al een dag door zo'n stad lopen bij een event om alleen maar naar mensen te kijken.

el_loco
Forum-lid

el_loco 09 aug 2024 14:09

In dit geval is het duidelijk dat ze ivm de Olympische Spelen dit evenement liever niet de dag erna ook nog in het land wilden. Gezien de inbreng van Nederlandse rensters de laatste jaren in de wielersport lijkt me NL geen vreemde keus.

CharlieP
Forum-lid

CharlieP 09 aug 2024 20:23

Gastheerg schreef: 09 aug 2024 12:00 Persoonlijk vind ik het ook vreemd maar als het er is ga ik wel even kijken

@CharlieP kijken even op de link die ik heb geplaatst. Ga dan naar programma. Er zijn diverse activiteiten. Of daar wat voor jullie bijzit kan ik natuurlijk niet beoordelen. Ik kan al een dag door zo'n stad lopen bij een event om alleen maar naar mensen te kijken.
Bedankt voor de link, ik was niet verder gekomen dan de officiële website. Zo te zien genoeg te doen.

Plaats reactie