Helemaal eens met Ernie en Synapse. Ben blij dat op mijn fiets standaard al een blanco sticker zit. Ik begrijp nu ook dat het euvel zich voornamelijk bij MTBs voordoet. Als je op 't internet gaat zoeken kom je ook veel 'oplossingen' tegen. De ene nog lelijker dan de andere
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Merckx Sallanches64
Cube Reaction Pro 2018
Cube Reaction Pro 2018
Ik wist helemaal niet dat de zorgverzekering ook dit soort brillen vergoed, blij om dat te lezen, dan kan ik even kijken tot hoeveel en wat er allemaal vergoed zal worden .
Ik heb mijzelf het volgende twee cadeaus gedaan:
Kampvuur starter
Xikar Stratosphere zwart
Het mooie weer komt eraan en ik vind dat niets lekker dan mijn rugtas te pakken aan het begin van de middag en te gaan fietsen door bosgebieden. Met aan het einde een kampvuurtje te starten (op plekken waar het mag) en wat eten klaar te maken voordat ik terug fiets. Dat geeft mij beetje het gevoel van onafhankelijkheid tov mijn werk en verplichtingen. Nu een kampvuur starter gekocht en een outdoor aansteker die tegen een stootje kan zoals ik kan lezen. Nou ik ben benieuwd hoe het gaat werken! As. weekend prachtig weer gelukkig!!
Ik heb mijzelf het volgende twee cadeaus gedaan:
Kampvuur starter
Xikar Stratosphere zwart
Het mooie weer komt eraan en ik vind dat niets lekker dan mijn rugtas te pakken aan het begin van de middag en te gaan fietsen door bosgebieden. Met aan het einde een kampvuurtje te starten (op plekken waar het mag) en wat eten klaar te maken voordat ik terug fiets. Dat geeft mij beetje het gevoel van onafhankelijkheid tov mijn werk en verplichtingen. Nu een kampvuur starter gekocht en een outdoor aansteker die tegen een stootje kan zoals ik kan lezen. Nou ik ben benieuwd hoe het gaat werken! As. weekend prachtig weer gelukkig!!
Helemaal weg van bmx, bossen en survival.
- boswielrenner
- Forum-lid
Specialized Tarmac S-works SL6 frameset Chameleon Green/Satin Cast Blue/Black/Team Yellow
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Geen schietschijven?
Mooi frame, benieuwd naar de afmontaaaaage.
Mooi frame, benieuwd naar de afmontaaaaage.
- daniel1975
- Forum-lid HC
9150 of etap natuurlijk
Less is bore
-
- Forum-lid
- boswielrenner
- Forum-lid
Ik verplaats antwoord op de vragen even naar het Specialized topic.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Setje Chinees carbon.
50 mm hoog, 25 mm breed, UD mat. Met Bitex naven. Wegen ca. 1500 gr dus de totale fiets wordt weer een kleine 200 gr lichter.
http://s.aliexpress.com/MjeuQJNB?fromSns=
Komen ter vervanging van de Mavic wielen in mijn nieuwe fiets.
50 mm hoog, 25 mm breed, UD mat. Met Bitex naven. Wegen ca. 1500 gr dus de totale fiets wordt weer een kleine 200 gr lichter.
http://s.aliexpress.com/MjeuQJNB?fromSns=
Komen ter vervanging van de Mavic wielen in mijn nieuwe fiets.
2x Cannondale GT-40 bidonhouder voor wel 5,95 per stuk.
Echt heel Fraai !boswielrenner schreef: ↑01 mei 2018 17:37 Specialized Tarmac S-works SL6 frameset Chameleon Green/Satin Cast Blue/Black/Team Yellow
Op het Duitse Tour is er iemand die hem ook heeft en dat ziet er echt gelikt uit....
Als ik een Specialized zou kopen was het deze
YFood !!!