Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
- 11AFotografie
- Forum-lid
- Contact
Ik werd vrolijk van de zon tijdens mijn fietsritje vandaag. Alleen de wind was pittiger dan dat ie leek... Maar die zon de komende paar dagen is wel een heel goed vooruitzicht! Eindelijk!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zo, dit maar eens nieuw leven inblazen.
Lange termijn voorspelling: komend weekend maximum temperaturen van +1/+5 en daarbij blijven hangen rond de 5-6gr.
Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen.
Lange termijn voorspelling: komend weekend maximum temperaturen van +1/+5 en daarbij blijven hangen rond de 5-6gr.
Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen.
Less is bore
Het wordt afzien dit weekend...
-
- Forum-lid HC
Is het een keer een paar weken iets droger, is de temperatuur weer niet naar het zin.
Persoonlijk heb ik veel liever dit frisse droge weer dan de regen van afgelopen half jaar. Koude is heel goed tegen te kleden en het is tenminste niet zo heel druk met toeristen op de smalle fietspaden. (vandaag heb ik overigens gelukkig geen tijd om te fietsen)
Persoonlijk heb ik veel liever dit frisse droge weer dan de regen van afgelopen half jaar. Koude is heel goed tegen te kleden en het is tenminste niet zo heel druk met toeristen op de smalle fietspaden. (vandaag heb ik overigens gelukkig geen tijd om te fietsen)
- daniel1975
- Forum-lid HC
De afgelopen dagen waren prima weer. Maar dit weekend weer rond vriespunt en 4-5bft: dat noem ik geen fris droog weer meer. Dat is gewoon afzien en niet leuk. In januari is het nog te pruimen, maar niet meer medio maart.
Lijkt aardig richting het beroerde voorjaar 2013 te gaan
Lijkt aardig richting het beroerde voorjaar 2013 te gaan
Less is bore
Nou, we zijn pas een paar weken onderweg dus dat is wel heel snel geoordeeld.
Het voorjaar is nog niet eens begonnen dus een beetje geduld mensen.
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP