Vandaag gefietst in 2011
-
- Forum-lid
Vandaag de Tom Boonen Classic gereden met Serge en Gerard.
Geweldig gezelschap, 27 graden en 152km.
Geweldig gezelschap, 27 graden en 152km.
Vandaag 125 km door de Eifel gefietst.
Begonnen in Clerveaux, dan binnendoor naar Prum, daar heerlijke apfelstrudel gegeten en dan weer teruf naar Clerveaux. Onder weg ook nog 2200 hoogtemeters meegepikt.
Oh ja, het warm vandaag. En Genieten!
Begonnen in Clerveaux, dan binnendoor naar Prum, daar heerlijke apfelstrudel gegeten en dan weer teruf naar Clerveaux. Onder weg ook nog 2200 hoogtemeters meegepikt.
Oh ja, het warm vandaag. En Genieten!
Live fast; die young. mijn blog
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Vandaag de Reichswald toertocht vanuit Zevenaar gedaan en was genieten. Lekkere rustige wegen in Duitsland waarvan een paar stukjes "Belgisch" asfalt hadden, maar mocht de pret niet drukken.
Qua hoogteverschillen niet spectaculair met nog geen 700 hm op 173 km afstand.
Verzorging wel lachen onderweg, want was 1 post van 158 km. Had misschien "ietsjes" eerder gekund lijkt me. Los daarvan geen spijt dat ik om 05:30u m'n bed uitgegaan ben om iets over 07:00u te kunnen starten.
De route op Evert Trail
Qua hoogteverschillen niet spectaculair met nog geen 700 hm op 173 km afstand.
Verzorging wel lachen onderweg, want was 1 post van 158 km. Had misschien "ietsjes" eerder gekund lijkt me. Los daarvan geen spijt dat ik om 05:30u m'n bed uitgegaan ben om iets over 07:00u te kunnen starten.
De route op Evert Trail
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Zou verboden moeten worden..........
[quote="fred mtb-sport"]Vandaag de Reichswald toertocht vanuit Zevenaar gedaan en was genieten. [/quote]
Jammer.... die heb ik gemist!. Ik had deze graag eens willen rijden. We hebben vanmiddag ons eigen Reichswald route gereden... Ik vind trouwens die brug bij Emmerich levensgevaarlijk voor wielrenners.
Morgen een rustdag.. afgelopen 7 dagen 569 km. op de racer weggetrapt en daarbij ook nog 36 uur gewerkt.
Jammer.... die heb ik gemist!. Ik had deze graag eens willen rijden. We hebben vanmiddag ons eigen Reichswald route gereden... Ik vind trouwens die brug bij Emmerich levensgevaarlijk voor wielrenners.
Morgen een rustdag.. afgelopen 7 dagen 569 km. op de racer weggetrapt en daarbij ook nog 36 uur gewerkt.
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."
Vandaag met mijn zoon van 11 de Ronde van Noord-Holland (60km) gereden en gemerkt dat hij in een jaar tijd wezenlijk sterker is geworden. Waar ik echter voor vreesde gebeurde: in een poging aan te haken bij een grote groep reed hij eigenlijk een beetje boven zijn macht en lette even niet op toen er even uitgeweken moest worden. Hij raakte mijn achterwiel en ging pardoes onderuit met als gevolg een paar flinke schaafwonden en de nodige waterlanders... Gelukkig is hij ook mentaal een jaartje ouder geworden en al vrij snel kon hij zijn weg vervolgen en hebben we met wind mee nog een stukje zo rond de 42 km/u gereden (eerlijke Garmin-kms). Het vaderhart klopte weer wat sneller vandaag!
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
Vandaag met fietsmaatje zomaar een stukje gaan fietsen. Uiteindelijk via verschillende binnendoorwegen door het Westland uitgekomen in Maassluis. Daar een lekkere uitsmijter en een biertje gedaan op het terras en via Maasdijk en het fietspad door de duinen weer naar huis.
Geen idee welke afstand we hebben afgelegd en hoe snel we reden (intereseert me niet), maar het was een heerlijk ritje en bovendien erg gezellig.
Ergens tussen De Lier en Maassluis reden we over een soort "fiets-snelweg": een breed rood fietspad langs het water waar geen auto's reden. Wie weet waar dit precies is?
Geen idee welke afstand we hebben afgelegd en hoe snel we reden (intereseert me niet), maar het was een heerlijk ritje en bovendien erg gezellig.
Ergens tussen De Lier en Maassluis reden we over een soort "fiets-snelweg": een breed rood fietspad langs het water waar geen auto's reden. Wie weet waar dit precies is?
- superrose
- Forum-lid
- Contact
voor de eerste keer een wedstrijdje uitgereden! Echt beretrots
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
[quote="EM"]Ergens tussen De Lier en Maassluis reden we over een soort "fiets-snelweg": een breed rood fietspad langs het water waar geen auto's reden. Wie weet waar dit precies is?[/quote]
Waarschijnlijk de Westgaag tussen Herenlaan en Burgerweg.
Dit is geen speciaal fietspad, ze hebben dit om onduidelijke reden gewoon rood geverfd (auto's zijn namelijk gewoon toegestaan). Pure geldverspilling wat mij betreft en het word er niet veiliger door ook (die rode troep die ze erop smeren wordt na verloop van tijd spekglad bij regen)
Waarschijnlijk de Westgaag tussen Herenlaan en Burgerweg.
Dit is geen speciaal fietspad, ze hebben dit om onduidelijke reden gewoon rood geverfd (auto's zijn namelijk gewoon toegestaan). Pure geldverspilling wat mij betreft en het word er niet veiliger door ook (die rode troep die ze erop smeren wordt na verloop van tijd spekglad bij regen)