Pinarello
Quoten: Origineel geplaatst door Horseman op 24 Mei 2007
Hey Casran,waren dit de Bora's die je te koop had ?.Zou je ook een foto van de Pro Tour Valverde 350 uitvoering met de LW'skunnen makenIk zou je zeeer dankbaar zijn!
Nope. Dat is mijn fiets niet op de foto, maar van een internetkennis uit New York... en die stuur ik niet zomaar eventjes mijn LWs op!
Hey Casran,waren dit de Bora's die je te koop had ?.Zou je ook een foto van de Pro Tour Valverde 350 uitvoering met de LW'skunnen makenIk zou je zeeer dankbaar zijn!
Nope. Dat is mijn fiets niet op de foto, maar van een internetkennis uit New York... en die stuur ik niet zomaar eventjes mijn LWs op!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
[
[/QUOTE]
Duidelijk verhaal.
Wat is uberhaupt de reden dat je de LW's wil verkopen?
Wat voor tubes en sluiters zitter erop?
[/QUOTE]
Duidelijk verhaal.
Wat is uberhaupt de reden dat je de LW's wil verkopen?
Wat voor tubes en sluiters zitter erop?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Weet iemand misschien of het normaal is dat mijn Vittoria Corsa CX banden onder mijn Bora's 1,5 bar per dag verliezen Ventiel goed vastgedraaid natuurlijk. Pomp hem op tot het min. van 8 bar. Dopjes zitten er niet op maar die horen er ook niet op volgens mij
- martijntijn
- Forum-lid
Dit komt omdat er een latex innertube in zit. Deze verliest druk, omdat het een natuurlijk product is. Volkomen normaal dus. Voor het rijden altijd even wat lucht erin dus.