Mooie fiets Maurice88.Ik krijg de zelfde met ultegra.
Veel fietsplezier.
Bianchi
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Ik vind dit de mooiste kleurstelling van Bianchi. Een zwart frame met de Celeste accenten. Zo overheerst die laatste kleur niet te veel en door het contrast met zwart komt het juist heel mooi uit. Ik sluit niet uit dat ik ooit zo'n 1885 met die kleurenstelling aan mijn fietsenstalling toevoeg als ik er één voor een leuke prijs tegenkom.
@Sjefjanssen: Ultegra is een uitstekende groep maar zou je op een Bianchi niet liever Campa monteren?
@Sjefjanssen: Ultegra is een uitstekende groep maar zou je op een Bianchi niet liever Campa monteren?
-
- Forum-lid
Bottecchia.
Ik heb altijd Shimano genomen omdat ik dan niet die knopjes aan de binnenkant van de remgrepen heb.Dit is de enige reden waarom ik Shimano heb.
Ik heb altijd Shimano genomen omdat ik dan niet die knopjes aan de binnenkant van de remgrepen heb.Dit is de enige reden waarom ik Shimano heb.
-
- Forum-lid
Ok, je moet ook gewoon je fiets samenstellen zoals je zelf wilt natuurlijk. En Ultegra is een prima groep. Ik rij er zelf ook mee. Alleen vind ik de combi met Bianchi niet zo passen. Vandaar de vraag....
Maar alvast veel plezier met je aanstaande nieuwe fiets!
Maar alvast veel plezier met je aanstaande nieuwe fiets!
-
- Forum-lid
Dank je ,Bottecchia.
-
- Forum-lid
Bluebird1.
Dat is nu net het probleem
Ik wil mijn winterfiets verkopen,maar het lukt me niet om de foto op deze site te plaatsen.
Ik heb al van alles geprobeerd.Waarschijnlijk is Internet Explorer het probleem
Dat is nu net het probleem
Ik wil mijn winterfiets verkopen,maar het lukt me niet om de foto op deze site te plaatsen.
Ik heb al van alles geprobeerd.Waarschijnlijk is Internet Explorer het probleem
bluebird1 schreef:Korrel schreef: img=http://[img=http://img372.imageshack.us/img372/7513 ... gf2.th.jpg]]
Misschien niet de beste foto, maar m'n schuur is te klein om hem er helemaal op te zetten.[
Maar buiten is er daglicht en ruimte genoeg, neem ik aan......Beetje moeite mag wel om je fiets vast te leggen op de gevoelige plaat
![]()
Je hebt gelijk, gewoon gemakzucht.