Ridley
- Supergrover
- Forum-lid HC
kristofvs schreef:Bij deze mijn Ridley Noah RS!
mooie belettering, heeel mooie fiets maar de combi vind ik niet mooi.
retro letters zo'n modern frame.... nee, niet voor mij.
maar veel plezier ermee!!
-
- Forum-lid
Hallo,
Ik heb een x-fire van 2013. Ben tevreden over de fiets maar er zit een nogal vervelend balhoofd systeem op.
Ik heb hier een paar vragen over.
1. Is dat systeem origineel?
2.kan je eenvoudig een ander systeem gebruiken zonder dat dit nadelige gevolgen heeft (minder stevig)?
Er zit dus een alu huls in de vorkbuis geklemd, daaronder zit een schroef. Alleen als je het balhoofd losdraait valt dat altijd naar beneden en kan je gaan vissen.
Lijkt op de foto net een alu vorkbuis maar dat is de huls die in de carbon vorkbuis zit.
Had al een topic geopend maar helaas geen reactie op gehad. Wellicht weten de ridley liefhebbers /bezitters meer.
Ik heb een x-fire van 2013. Ben tevreden over de fiets maar er zit een nogal vervelend balhoofd systeem op.
Ik heb hier een paar vragen over.
1. Is dat systeem origineel?
2.kan je eenvoudig een ander systeem gebruiken zonder dat dit nadelige gevolgen heeft (minder stevig)?
Er zit dus een alu huls in de vorkbuis geklemd, daaronder zit een schroef. Alleen als je het balhoofd losdraait valt dat altijd naar beneden en kan je gaan vissen.
Lijkt op de foto net een alu vorkbuis maar dat is de huls die in de carbon vorkbuis zit.
Had al een topic geopend maar helaas geen reactie op gehad. Wellicht weten de ridley liefhebbers /bezitters meer.
Ridley Damocles in retro style gespoten
http://www.cyclemania-c.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Zie hier mijn '15 Ridley Fenix. Erg blij mee, alhoewel de maatvoering van Ridley vrij absurd is. Ze vallen erg groot. Inmiddels een paar ritten mee gedaan en hij bevalt erg goed. Comfortabel op slechte ondergrond en reageert goed als je aanzet. Ik moet er wel bij zeggen dat mijn enige vergelijkingsmateriaal een 2e hands Pinarello Galileo uit 2005 / 6 is, dus daarbij vergeleken is dit een forse stap voorwaarts.
- Jaap Telder
- Forum-lid
Mooie fiets!
Foto van de andere kant zou nog mooier zijn.
Foto van de andere kant zou nog mooier zijn.
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Deze had je best een maatje groter kunnen hebben, of moeten stuur en zadel nog afgesteld worden ?HPO schreef:
Zie hier mijn '15 Ridley Fenix. Erg blij mee, alhoewel de maatvoering van Ridley vrij absurd is. Ze vallen erg groot.