Hahaha, dat is de 2e lynchpartij al jongens
. Bij aanschaf ook al, maar kom maar op.
Maar korte toelichting;
Ik zag het bij aanschaf nog steeds niet als fiets, slechts als vervoersmiddel. Na 1500km ben ik wel wat van gedachten veranderd.
-33km enkele reis is op de racefiets niet fijn om structureel te doen
- de A4 is pure ergernis in de auto; wordt elk jaar erger en erger, net als de mentaliteit in de auto
- tot 35km/u krijg je het kado, daarboven moet je echt serieus gaan trappen
- ik rij tussen de 40 en 42 gemiddeld over die afstand met een HFavg van ca 145. Dat 2x/dg is toch stiekum leuke training
- tegenwind, kou, miezer: boeit niet meer. De frisse lucht en even buiten zijn compenseert het allemaal.
- nadeel: je bent niets. Geen brommer, geen fietser, niks. Wet noemt je brommer, maar 45km/u rijden kost serieus inspanning en je wil niet met 30km/u tussen gefrustreerde automobilisten rijden. Maar op het fietspad is het snelheidsverschil te groot.
- het is geen vervanger voor de auto, het is een aanvulling.
- concept staat in de kinderschoenen. Zelfs een topmerk als Stromer is nog niet vrij van problemen, beperkt goede banden te krijgen, niet nagedacht over tubeless, etc.
Een mens kan van gedachten veranderen
.