Vandaag geklust aan de fiets
Een 1 inch carbon vork (met stalen steerer) met schroefdraad is niet zo makkelijk te vinden tegenwoordig, dus ik zaag m liever gelijk goed en netjes af. Ik ken mezelf namelijk, oh dat doe ik even...k#t hij past niet goed. Had ik maar...etc.
Ik ga denk ik toch maar naar Django's bikeshop voor de hele klus, kan ie m daarna gelijk goed afstellen....
Ik ga denk ik toch maar naar Django's bikeshop voor de hele klus, kan ie m daarna gelijk goed afstellen....
Koga Granlux 1995 Campa Mirage.
Het is de vraag of er ook nog draad op de vork getapt moet worden.
Verder is Stronglight JIS dus zal het BB ook vervangen moeten worden. Ook daar heb je gereedschap voor nodig.
Als je Chrissiewizzie lief aankijkt (met een pakketje lekkere Belgische biertjes in je hand) ben je al een heel eind .
Verder is Stronglight JIS dus zal het BB ook vervangen moeten worden. Ook daar heb je gereedschap voor nodig.
Als je Chrissiewizzie lief aankijkt (met een pakketje lekkere Belgische biertjes in je hand) ben je al een heel eind .
Campagnolo Ultra Dork
Dat Stronglight setje gaat prima op een Campagnolo as,
Die as is w.s. 111 mm en die Stronglight dingen hebben een 107 mm JIS nodig, komt perfect uit.
PS, ik woon niet zo ver van Haarlem en ben niet te beroerd om iemand even te helpen, ook onbezoldigd..
Die as is w.s. 111 mm en die Stronglight dingen hebben een 107 mm JIS nodig, komt perfect uit.
PS, ik woon niet zo ver van Haarlem en ben niet te beroerd om iemand even te helpen, ook onbezoldigd..
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Met een nieuwe crank moet het wel lukken. Vervangen van het BB kan dan ook later. Komt de crank van Marktplaats dan zou ik her risico niet nemen. Aan de andere kant, wil je die Campa crank verkopen dan lukt het beter met bijpassend BB en als je de crank wilt bewaren voor later kun je hem ook maar hebben liggen.
Campagnolo Ultra Dork
- zjon van Rooijen
- Forum-lid
Spacer bij mijn shifter geplaatst. Hoop dat ik nu wel bij de rem kan als ik in de beugel rijd.
je kan toch de reach veranderen van de rem door een platte schroevendraaier?zjon van Rooijen schreef:Spacer bij mijn shifter geplaatst. Hoop dat ik nu wel bij de rem kan als ik in de beugel rijd.
https://www.youtube.com/watch?v=-Su5IYNHfEg
Hey Chrissiewizzie, dank voor het aanbod!
Ik ben er vandaag met mijn bij Sanders gekochte crankpuller achtergekomen dat ik voor mijn compact toch echt een JIS trapas nodig heb en dus mijn Campa ISO BB moet vervangen...dat wordt dan toch een tocht naar Django.
Ik ben er vandaag met mijn bij Sanders gekochte crankpuller achtergekomen dat ik voor mijn compact toch echt een JIS trapas nodig heb en dus mijn Campa ISO BB moet vervangen...dat wordt dan toch een tocht naar Django.
Koga Granlux 1995 Campa Mirage.
Bedoel je hiermee te laten zien dat het een verschil is van bijna 4 bar op de gehele schaal.?den boete schreef:Vandaag de manometer van de Lezyne fietspomp even vergeleken met een geijkte manometer. Enige bijstelling was noodzakelijk :
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Idd, eerst geloofde ik ook mijn eigen ogen niet.Orlok schreef:...Bedoel je hiermee te laten zien dat het een verschil is van bijna 4 bar op de gehele schaal.?
Check en dubbelcheck, een derde meter erbij gehaald, de Lezyne liet zware steken vallen.