Sanne Cant die een zoen op de mond krijgt van Kim de Baat.
Vrouwenwielrennen 2021, 2022, 2023 en 2024
Eigenlijk hebben wij daar niets van te vinden, ze doen wat ze willen.
Iedereen zag er heel erg blij uit, Cant straalde meer dan in de tijd waarin ze zelf grote overwinningen behaalde.
Bij Sporza waren ze zeer goed op de hoogte over de carrière van Kim de Baat.
Niet dus.
Toen Kim vanuit Nederland kwam overwaaien naar België , was ze iets volumineuzer dan nu, en won ze vrij vlot diverse pelotonsprinten.
Zelfs Ine Beyen was daar blijkbaar niet van op de hoogte.
Dat haar moeder de zus is van Teun Van Vliet was evenmin geweten.
@Ruben: Huiswerk iets beter maken.
Niet dus.
Toen Kim vanuit Nederland kwam overwaaien naar België , was ze iets volumineuzer dan nu, en won ze vrij vlot diverse pelotonsprinten.
Zelfs Ine Beyen was daar blijkbaar niet van op de hoogte.
Dat haar moeder de zus is van Teun Van Vliet was evenmin geweten.
@Ruben: Huiswerk iets beter maken.
Laatst gewijzigd door patrickvb op 27 jun 2022 13:40, 2 keer totaal gewijzigd.
Oh. Mooi toch?!
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Interview met Kim de Baat https://www.wielerflits.nl/nieuws/portr ... van-vliet/
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Gisteren gaan kijken naar de proloog (ca 4km) van de Lotto Beglium Ladies Tour in Chimay.
In tegenstelling tot vorig jaar een zwakker deelnemersveld dan vorig jaar (wellicht naar aanleiding van de Giro gaven nogal wat grote ploegen verstek).
Het parcours in Chimay is eigenlijk een racecircuit voor auto's, de organisator had er dit jaar niet beter op gevonden dan het parcours maar voor de helft af te zetten, waardoor er dus doorlopend verkeer was op de helft van de baan.
Vooral op het eerste deel, een lange lichtlopende helling leverde dit beschamende situaties op. Sommige rensters konden de hele helling naast of in de slipstream van vrachtwagens rijden (van de druk bereden Chaussee de Mons). Anderen werden ingehaald door snelrijdende voertuigen en haalden zo hun voordeel. Bij sommige rensters was er geen verkeer zij hadden pech.
Gezien dit vorig jaar niet het geval was kan ik alleen maar veronderstellen dat de organisatie vindt dat je zoiets kan maken als er niet te veel belangrijke teams mee rijden. Dat zoiets in Zwitserland of Duitsland gebeurt, maar in Belgie? Een schande.
In tegenstelling tot vorig jaar een zwakker deelnemersveld dan vorig jaar (wellicht naar aanleiding van de Giro gaven nogal wat grote ploegen verstek).
Het parcours in Chimay is eigenlijk een racecircuit voor auto's, de organisator had er dit jaar niet beter op gevonden dan het parcours maar voor de helft af te zetten, waardoor er dus doorlopend verkeer was op de helft van de baan.
Vooral op het eerste deel, een lange lichtlopende helling leverde dit beschamende situaties op. Sommige rensters konden de hele helling naast of in de slipstream van vrachtwagens rijden (van de druk bereden Chaussee de Mons). Anderen werden ingehaald door snelrijdende voertuigen en haalden zo hun voordeel. Bij sommige rensters was er geen verkeer zij hadden pech.
Gezien dit vorig jaar niet het geval was kan ik alleen maar veronderstellen dat de organisatie vindt dat je zoiets kan maken als er niet te veel belangrijke teams mee rijden. Dat zoiets in Zwitserland of Duitsland gebeurt, maar in Belgie? Een schande.
Zou het niet zijn dat ze anders geen toestemming kregen?
Een 'wedstrijdje' organiseren brengt heel wat praktische rompslomp met zich mee.
Een 'wedstrijdje' organiseren brengt heel wat praktische rompslomp met zich mee.
Annemiek stopt er na 2023 mee. Het einde van een tijdperk...
https://www.nu.nl/wielrennen/6209261/ol ... ennen.html
https://www.nu.nl/wielrennen/6209261/ol ... ennen.html
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof