Canyon
-
- Forum-lid
Mooi om te lezen dat de levertijden beter gaan. Ik hoop voor niemand dat zij met een oud model Aeroad problemen krijgen. Nu toch al meer dan 4 maand aan het wachten. Van de ene fout in de ander. Nu ligt het nieuwe frame bij de spuiter nadat er bleek dat het nieuwe frame veel kleurverschil vertoonde met de oude vork. Dan bel je en is het begin volgende week dat het binnenkomt, maar er komt dan niks binnen..enz enz. Ben inmiddels mijn vertrouwen volledig kwijt. En ben hard aan het twijfelen of ik de fiets niet verkoop als die binnen komt. De manier waarop men communiceert telefonisch wisselt ook enorm. De laatste persoon was verre van meelevend. Het zijn mooie fietsen maar dit is voor mij 1 keer en niet weer.
Nog maar een fiets erbij
-
- Forum-lid
Toevallig niet bekend of de Ultimate CF SL 9.0 aero binnenkort in de korting is, vind hem nog net iets boven mijn budget eigenlijk
-
- Forum-lid
Heb me aangemeld voor de nieuwsbrief, blijf het even volgen
Coole fiets. Jammer dat die geometrie totaal niet bij mij past, ik zou erop wachten anders.monsieurpinot schreef:Patrickvanv schreef:Kristoff heeft net een foto geplaatst op zijn instagram account van zijn nieuwe training fiets
Een canyon aeroad met .. Jawel schijfremmen
Oh ja: Voor de stijpolitie: Het zadeltasje opgemerkt
Mooie fiets. Voor mij de mooiste Canyon kleur bij dit frame.m0217585 schreef:Besteld op zondag 24/04, de woensdag er na geleverd. Erg tevreden. Nieuwe pedalen onderweg.
GEEN FOTO's ONNODIG QUOTEN, AUB!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk