Welke wielen zijn dan wel goed??RuudRuud schreef:Dat zou voor mij een no brainer zijn. De gewone versie. Die Mavic-aero-wielen zijn het net niet.
Ik zou van de 9.0 de wielen ook verkopen en er wielen inzetten die minder problemen naar boven laten komen op Google. Ik zou trouwens elk Mavic-wiel uit mijn fietsen halen en er iets anders inzetten
Canyon
-
- Forum-lid
- Sha Kokken
- Forum-lid
ZONDA'S!!!!!
Disclaimer: ik heb er de ballen verstand van maar ik lees al even mee
Disclaimer: ik heb er de ballen verstand van maar ik lees al even mee
Ach Campa levert gewoon een Shimano body en anders kan je nog altijd de Fulcrum R3 kiezen, dan heb je een Zonda zonder Campa stickers en zonder het G3 spaak patroon.
Aan de andere kant, met een setje Mavic wielen is ook weinig mis. Dat ze zo slecht zouden zijn, hoor je vooral van niet Mavic rijders die elkaar napraten. Mavic zijn de systeemwielen die echt het allermeest in fietsen mee verkocht worden. Als ze echt zo slecht zouden zijn, dan zou je overal langs de weg gewonde fietsers en kapotte wielen tegen moeten komen...
Aan de andere kant, met een setje Mavic wielen is ook weinig mis. Dat ze zo slecht zouden zijn, hoor je vooral van niet Mavic rijders die elkaar napraten. Mavic zijn de systeemwielen die echt het allermeest in fietsen mee verkocht worden. Als ze echt zo slecht zouden zijn, dan zou je overal langs de weg gewonde fietsers en kapotte wielen tegen moeten komen...
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
-
- Forum-lid
Ik ben in het bezit van een canyon aeroad, nou bevalt het zadel dat meegeleverd word op de fiets niet, nu wil ik het zadel van mijn oude fiets erop zetten, dit is een zadel met ovale rails, kan je deze gewoon zonder problemen monteren op de aeroad? Ik vraag dit omdat de klem van de aeroad anders is als mijn oude fiets, deze klemde onder en boven daar waar de rail wel rond is,
De aeroad klem links en rechts van de rail en die klemmen zijn rond gevormd wat misschien een probleem kan zijn met de ovale rails
Iemand een idee??
De aeroad klem links en rechts van de rail en die klemmen zijn rond gevormd wat misschien een probleem kan zijn met de ovale rails
Iemand een idee??
-
- Forum-lid
Vind ik ook. Door mijn Ultimate voor het eerst met Mavic wielen onder mijn gat (R-sys) en ik ben er heel tevreden over. Vind ze supermooi ook !Karl66 schreef: Aan de andere kant, met een setje Mavic wielen is ook weinig mis. Dat ze zo slecht zouden zijn, hoor je vooral van niet Mavic rijders die elkaar napraten. Mavic zijn de systeemwielen die echt het allermeest in fietsen mee verkocht worden. Als ze echt zo slecht zouden zijn, dan zou je overal langs de weg gewonde fietsers en kapotte wielen tegen moeten komen...
Hey, vraagje over de achterderailleur van m'n nieuwe Ultimate Sl Di2. Tijdens het poetsen merkte ik dat er een spleetje tussen de pad en de derailleur zit. Is dit normaal? Te verhelpen door het vijsje aan te halen? De derailleur wil ook niet naar de 11 schakelen. Daardoor?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- boswielrenner
- Forum-lid
nee. lees de gebruiksaanwijzing hoe je een derailleur stelt. You tube is je vriend.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29