Canyon
SRAM pakken, is nml een stuk stiller dan KMC.
-
- Forum-lid
- Berichten: 66
- Lid geworden op: 26 mar 2010 14:41
Het kan altijd nog gekker. Wacht nu al 4 en een halve maand op mijn vervangende Aeroad frame. Ondertussen schijnt het frame bij de spuiter te liggen. Maar daar hebben ze moeite om de kleur (matzwart) goed te krijgen. Wachten duurt lang en het seizoen is in volle gang. Mijn geduld is ondertussen logischerwijs wel op. Maar je staat helaas aardig machteloos!emielm schreef:Volgens mij zijn de productie problemen nog steeds niet opgelost.
Op 25 april een canyon aeroad frame besteld met de verwachte levertijd van 9 tot 14 mei (deze week). Vandaag een mail gestuurd omdat ik in de tussentijd niks heb gehoord over de exacte verzenddatum. De reactie van canyon was dat de verwachte verzending 5 weken is uitgesteld tot 13 juni.
Helaas heeft canyon mij van te voren niet duidelijk geïnformeerd over een wijziging in de leverdatum, dus ook hier een ontevreden klant...
Nog maar een fiets erbij
-
- Forum-lid
- Berichten: 66
- Lid geworden op: 26 mar 2010 14:41
Dat zou inderdaad fijn zijn. Jij kon wel op je ultimate door fietsen toch?
Ik heb in de tussentijd maar een tweedehands fiets gekocht, maar goed klanten een half jaar laten wachten. Dit moet toch anders kunnen?
Ik heb in de tussentijd maar een tweedehands fiets gekocht, maar goed klanten een half jaar laten wachten. Dit moet toch anders kunnen?
Nog maar een fiets erbij
Ik zou zeggen Rule #12.pieterdijk schreef:Dat zou inderdaad fijn zijn. Jij kon wel op je ultimate door fietsen toch?
Ik heb in de tussentijd maar een tweedehands fiets gekocht, maar goed klanten een half jaar laten wachten. Dit moet toch anders kunnen?
Maar eigenlijk schandalig idd!
Het grootste verschil is toch wel de geometrie en aerodynamica...rob86 schreef:Is er buiten een gewicht en prijs penalty nog een wezenlijk verschil tussen het ultimate cf sl en cf slx frame? Is die laatste ook comfortabeler doch stijver, of louter marginaal (150gram) lichter?
Ik dacht dat de geometrie van beiden hetzelfde was (en ik geloof dat dit vroeger ook zo was?), maar idd nu zie ik dat de geometrie toch anders is. Bedankt voor de info!RuudRuud schreef:Het grootste verschil is toch wel de geometrie en aerodynamica...rob86 schreef:Is er buiten een gewicht en prijs penalty nog een wezenlijk verschil tussen het ultimate cf sl en cf slx frame? Is die laatste ook comfortabeler doch stijver, of louter marginaal (150gram) lichter?
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
- Berichten: 4423
- Lid geworden op: 21 jun 2007 15:01
- Locatie: Amsterdam
huidige CF SL heeft zelfde geometrie (en is gebaseerd op) vorige CF SLX, nieuwe CF SLX heeft een iets andere geometrie.
Zoals MonsieurPinot al aangeeft is de SL nog gebaseerd op de oude SLX. De nieuwe SLX heeft (nog?) geen goedkoper broertje. Ik verwacht dat dit nog wel rechtgetrokken gaat worden. Mogelijk voor MY2017 al?rob86 schreef:Ik dacht dat de geometrie van beiden hetzelfde was (en ik geloof dat dit vroeger ook zo was?), maar idd nu zie ik dat de geometrie toch anders is. Bedankt voor de info!RuudRuud schreef:Het grootste verschil is toch wel de geometrie en aerodynamica...rob86 schreef:Is er buiten een gewicht en prijs penalty nog een wezenlijk verschil tussen het ultimate cf sl en cf slx frame? Is die laatste ook comfortabeler doch stijver, of louter marginaal (150gram) lichter?