Cervélo
-
- Forum-lid HC
Waarom niet?
Die ag2r worden gewogen met bidon, dan zitten ze toch wel dicht tegen de grens..
Die ag2r worden gewogen met bidon, dan zitten ze toch wel dicht tegen de grens..
Hij zegt toch letterlijk (en verschillende keren) dat het ding te zwaar isjapiecarbon schreef: ↑10 mar 2019 17:46 Waarom niet?
Hij wil gewoon een fiets van 6.8kg, kan ik me perfect in vinden aangezien dat bergop toch wel verschil maakt (net zoals zijn TCR van vorig jaar dus)
vorige week toch 'maar' een een cervelo c5 aangeschaft....
Maatje 56 met Dura Ace 9070 Di2...
HED wielen... onlangs nog tubeless gemaakt...
zit nu een Rotor crankstel op maar denk eraan om deze te vervangen voor een inpower of eventueel de nieuwste DA crankstel...
zit nu een Rotor crankstel op maar denk eraan om deze te vervangen voor een inpower of eventueel de nieuwste DA crankstel...
Cervelo C5 | Shimano DA Di2 | Look | HED | ENVE | AX lightness
-
- Forum-lid
Mooie fiets. Je kan ook een kant vervangen met een inpower er in.
Moore fiets! Even even vraag: is de voorvork met thru-axle 12/100 of 15/100?Monza36 schreef: ↑18 mar 2019 11:42 vorige week toch 'maar' een een cervelo c5 aangeschaft....
Ik las ergens op wen ander Forum dat het 15/100 zou zijn.
Wie de langzame rit niet eert, is de snelle niet weerd.
-
- Forum-lid HC
Ik ben tot nu toe geen racer tegengekomen met 15mm as. De S5 heeft iig 12.
Het is overigens geen thru-axle maar een verschrikkelijk slecht en lekijk half qr systeem.
Er is ook gewoon een thru axle systeem verkrijgbaar, voro de S5 helaas alleen nog achter. 100% dat ze met hun eigen systeem problemen gaan krijgen. Ik heb er een mail aan gewaagt en het uitgelegd, maar ze waren een beetje gepikeerd in de reactie, terwijl ik op alle andere onderdelen toch zeer lovend was over de fiets.
Let maar op straks een cervelo dsic wielwissel bij Sunweb gaat minimaal 1 op 4 niet goed of heel traag!
Het is overigens geen thru-axle maar een verschrikkelijk slecht en lekijk half qr systeem.
Er is ook gewoon een thru axle systeem verkrijgbaar, voro de S5 helaas alleen nog achter. 100% dat ze met hun eigen systeem problemen gaan krijgen. Ik heb er een mail aan gewaagt en het uitgelegd, maar ze waren een beetje gepikeerd in de reactie, terwijl ik op alle andere onderdelen toch zeer lovend was over de fiets.
Let maar op straks een cervelo dsic wielwissel bij Sunweb gaat minimaal 1 op 4 niet goed of heel traag!
Ik had idd eerst een C3 op t oog. tot ik deze tegenkwam... voor een goede prijs ...
fiets totaal anders dan ik had verwacht.... erg comfortabel... nu 30mm tubeless bandjes en max 4 bar.. enorm comfort...
C3 is zeker een mooie top fiets!! C5 beetje aan de dure kant... (te duur?)
Cervelo C5 | Shimano DA Di2 | Look | HED | ENVE | AX lightness