Gios
We zijn er bijna, nu nog de aandrijving en stuurlint.
Spijtig dat hij 4cm te kort is, dat krijg ik nooit overbrugd door een andere stuurpen en de zadelpositie .
Spijtig dat hij 4cm te kort is, dat krijg ik nooit overbrugd door een andere stuurpen en de zadelpositie .
Canyon Ultimate CF sl Movistar.
Gios Torino Professional '84.
Colner Strada '74.
Colner Strada '74.
Welkom. hier (klik) is te lezen hoe een foto te uploaden.Paul Habets schreef: ↑28 sep 2017 16:11 Mijn Gios GRESS racer met Athena Campa af gemonteerd. Wielen van Handgespaakt.nl
Foto uploaden lukt niet, geef aan hoe het wel moet, bvd.Paul
Klaar !!
Of zo goed als. Achterderry wordt vervangen door Nuovo Record, de shifters door Record en de 8spd freewheel door 6spd.
Last but not least: ik heb een origineel embleem kunnen vinden op ebay. Nu nog de rivetten vinden om dit te monteren.
Het embleem dat er nu op hangt is handgemaakt door mij
Of zo goed als. Achterderry wordt vervangen door Nuovo Record, de shifters door Record en de 8spd freewheel door 6spd.
Last but not least: ik heb een origineel embleem kunnen vinden op ebay. Nu nog de rivetten vinden om dit te monteren.
Het embleem dat er nu op hangt is handgemaakt door mij
Colner Strada '74.
Colner Strada '74.
Zie je post nu pas; voorvork: http://defietsenmaker.nl/index.php?item ... 89&lang=EN
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
De Gios heeft de eerste deftige rit met glans doorstaan. Ik was een beetje bang maar nijdige klimmetjes zijn goed te doen met vooraan een 42t binnenblad. Gelukkig ben ik gewend om rechtstaand te klimmen .
Nog een paar details oplossen zoals grotere voethaken en dikkere benen kweken en ik ben klaar voor de l' Eroica in Valkenburg.
Er overheerst 1 gevoel na deze rit nl: verdorie dat ding rijdt goed
Nog een paar details oplossen zoals grotere voethaken en dikkere benen kweken en ik ben klaar voor de l' Eroica in Valkenburg.
Er overheerst 1 gevoel na deze rit nl: verdorie dat ding rijdt goed
Colner Strada '74.
Colner Strada '74.
Ik heb een witte cross Gios gehad en zo een voor een vriend gerestaureerd. Verder heb ik een moderne maar wel stalen Prodigiosa (export Gios Torino) in het wit (de enige tot nu toe) en ik blijft het een wonderschone kleur combi vinden. Fraaie fiets en er zijn zelfs 41t bladen die passen op deze crancks!
Morgen een retroritje. Gewoon een standaard blauwe in orde gemaakt. Ik weet niet of ik wel een wollen trui aan ga doen