Pagina 106 van 147

Geplaatst: 04 aug 2010 11:20
door kharmanist
Op Internet kan je precies toch al de nieuwe kleuren zien (Google even op "Cyclinside Kuota 2011").

Het frame van de Kharma verandert op 't eerste zicht niet, enkel de kleur. De Kebel krijgt interne bekabeling en de Kom wordt lichter. De Kult komt ook in andere kleurstelling. Ik ga wel enkel af op de foto's want mijn Italiaans is niet zo goed (en da's nog een understatement).

Geplaatst: 04 aug 2010 11:45
door casran
Even opgezocht. Hier te zien: http://www.cyclinside.com/Technews/Bici ... rammi.html

Ik vind de Kalibur enorm verbeterd en heel mooi geworden. Ik weet niet wat de prijsstelling is, maar kan interessant zijn voor LD triatleten (2 bidonhouders kunnen monteren is een interessante feature!).

Afbeelding

Geplaatst: 04 aug 2010 12:11
door gbjhillman
C a s r a n schreef:Even opgezocht. Hier te zien: http://www.cyclinside.com/Technews/Bici ... rammi.html

Ik vind de Kalibur enorm verbeterd en heel mooi geworden. Ik weet niet wat de prijsstelling is, maar kan interessant zijn voor LD triatleten (2 bidonhouders kunnen monteren is een interessante feature!).

Afbeelding



Vanaf € 3230,- bij Bike Zone in den Haag (model 2010)

Geplaatst: 04 aug 2010 12:15
door gbjhillman
Kharmanist schreef:Op Internet kan je precies toch al de nieuwe kleuren zien (Google even op "Cyclinside Kuota 2011").

Het frame van de Kharma verandert op 't eerste zicht niet, enkel de kleur. De Kebel krijgt interne bekabeling en de Kom wordt lichter. De Kult komt ook in andere kleurstelling. Ik ga wel enkel af op de foto's want mijn Italiaans is niet zo goed (en da's nog een understatement).


Ik had gehoopt dat de Kebel in zwart/wit zou komen in plaats van zwart/zilver, maar dat is niet het geval zie ik.

Wel mooie kuota remmen zie ik.

Geplaatst: 04 aug 2010 12:27
door casran
GBJ Hillman schreef:Vanaf € 3230,- bij Bike Zone in den Haag (model 2010)



Ik heb het over het model 2011. Die 2010-modellen zijn nog steeds dezelfde Kaliburs als die uit 2004, weliswaar met andere voorvork en interne bekabeling; da's een totaal andere fiets. 't Gaat me om de 2011 die interessant lijkt.

Geplaatst: 04 aug 2010 12:30
door itcer
ik vond de kleurverdeling van de Kharma van 2010 mooier dan die van 2011

Geplaatst: 04 aug 2010 13:49
door kharmanist
De bovenste Kharma (bovenaan de pagina), in zwart/witte uitvoering vind ik wel supermooi. Die onderaan (die je kan vergroten) daarentegen vind ik ook niet zo mooi, het rood is er te veel aan. Het spuitwerk van zadelpen en zadelpenklem in 't wit vind ik dan weer wel geslaagd, 't wekt zo de illusie van een geïntegreerde zadelpen.

Geplaatst: 04 aug 2010 17:04
door gbjhillman
En hopelijk komt er ook een XXL versie van de KOM.

Geplaatst: 04 aug 2010 17:23
door casran
GBJ Hillman schreef:En hopelijk komt er ook een XXL versie van de KOM.


Ik zou daar niet op hopen. Ik vind de KOM hoe dan ook al een fragiel frame; zal er in grote maten niet op verbeteren.

Geplaatst: 04 aug 2010 17:47
door gbjhillman
C a s r a n schreef:
GBJ Hillman schreef:En hopelijk komt er ook een XXL versie van de KOM.


Ik zou daar niet op hopen. Ik vind de KOM hoe dan ook al een fragiel frame; zal er in grote maten niet op verbeteren.


Ok dat wist ik niet dat het een fragiel frame was/is. Jammer.

Geplaatst: 07 aug 2010 01:17
door krilynck
Kharmanist schreef:De bovenste Kharma (bovenaan de pagina), in zwart/witte uitvoering vind ik wel supermooi. Die onderaan (die je kan vergroten) daarentegen vind ik ook niet zo mooi, het rood is er te veel aan..


Alles wat daar rood/oranje is, op de shifters na, is grijs bij de andere uitvoering. Je hebt dan dus een soort wit/zwart-overzetting met grijs ertussen. Ik vind dat ook heel mooi, het rode gaat me net iets te ver. :)

Geplaatst: 09 aug 2010 14:07
door wtosser
C a s r a n schreef:Ik zou daar niet op hopen. Ik vind de KOM hoe dan ook al een fragiel frame; zal er in grote maten niet op verbeteren.


Wat is er fragiel aan? Ik heb er een heleboel voorbij zien komen en ik ben juist overtuigd dat de KOM een van de best afgewerkte en duurzame lichte carbon frames is. Een ongelukkige val doet de KOM idd breken als glas, maar dat geldt voor elk sub 1kg carbon frame.