Bianchi
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Mooie fiets sjef, die Ultegra sl staat heel mooi op de fiets.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
-
- Forum-lid
Goedemorgen, ik heb de linker shifter (shim ultegra) van mijn Bianchi Alloy Pro defect. heb een onderwerp aangemaakt bij techniek, maar geen reactie gekregen. iemand hier misschien?
Tnx
rob
Tnx
rob
turbodiesel beetles rule
-
- Forum-lid
Hallo Bianchi rijders (en sleutelaars) ik ben Rob Sap, uit Culemborg en sinds een jaar of 4 hangt er hier minimaal één bianchi in de schuur. Mijn vriendin is begonnen, ze had een stalen fiets in alle kleuren v d regenboog met shimano 600 er op. Veel gehangen, weinig gereden...
Eind vorig jaar brak ik het frame van mijn Mongoose mountainbike en wilde ik een racefiets daar voor in de plaats. Het werd een stalen (celeste) frame, met chrome vork en achter vork en een nokje voor je racenummer, voor mijn vriendin en een alloy pro (in Pantani kleuren) voor mijzelf. Deze fiets is opgebouwd met ultegra, heeft Mavic cosmos wielen en vanaf volgende week dura ace shifters.
Eind vorig jaar brak ik het frame van mijn Mongoose mountainbike en wilde ik een racefiets daar voor in de plaats. Het werd een stalen (celeste) frame, met chrome vork en achter vork en een nokje voor je racenummer, voor mijn vriendin en een alloy pro (in Pantani kleuren) voor mijzelf. Deze fiets is opgebouwd met ultegra, heeft Mavic cosmos wielen en vanaf volgende week dura ace shifters.
turbodiesel beetles rule
-
- Forum-lid
nee, is vlg mij géén pinella, maar.....
Zal van de week even een foto posten.
Zal van de week even een foto posten.
turbodiesel beetles rule