De Cr1 wordt iets goekoper dan algelopen seizoen (was 1999 Euro inclusief vork adviesprijs). De Limited (niet meer leverbaar als los frame) R1, R2 en R3 blijven even duur (ca. 2600 Euro) terwijl de zwaarder R4 ca. 2000 Euro zou moeten gaan kosten.
Afwachten wat hiervan uitkomt (wordt komende weken bekendgemaakt)
Scott
-
- Forum-lid
Even een vraagje over je wielen. Hoe rijden de Hed's, en is de kwaliteit goed.
Bij voorbaat dank.
Sind gisteren online:
De nieuwe 2008 Addict modellen (het cr1 frame ziet er voor 2008 ook weer beter uit).
Persoonlijk vindt ik de R1 en R4 er zeer fraai uitzien.
http://scottusa.com/category/68/addict
De nieuwe 2008 Addict modellen (het cr1 frame ziet er voor 2008 ook weer beter uit).
Persoonlijk vindt ik de R1 en R4 er zeer fraai uitzien.
http://scottusa.com/category/68/addict
Officieel komt enkel de R2 en R3 los beschikbaar maar je kent me en een R1 of R4 moet nog wel te regelen zijn (limited wordt lastiger en moet ik navragen (vanwege de idiote meerprijs van de opbouwdelen en de beperkte beschikbaarheid......)
hey
ik ga wss volgend seizoen op een scott rijden ipv colnago. Mijn keuze is gevallen op een cr1
of een addict maar nu twijfel ik tussen een Xl of een L van maat .
zou iemand me goede raad kunnen geven.
mijn colnago is nu een 57 de bovenbuis is 56.9cm lang en heeft een kop(headtube) van 17.3cm
en ik rijd met een stuurpen van 120 mm
bij scott komt een large uit met een boven buis lengte van 56 en een headtube van denk ik 17.5cm
vind momenteel niet de Geometry
en bij een XL is de bovenbuis lengte 58.5 en een headtube van +/- 19.0cm
ik zou eventueel een l nemen met een stuurpen van 130 of een Xl met stuurpen 115. Ik mag volgens
de theorie van bio racer iets langer zitten als op mijn colnago een keine cm ongeveer
ik geraak er moeilijk uit is een Xl nog handig genoeg ?
wat zouden jullie doen ?
ik ga wss volgend seizoen op een scott rijden ipv colnago. Mijn keuze is gevallen op een cr1
of een addict maar nu twijfel ik tussen een Xl of een L van maat .
zou iemand me goede raad kunnen geven.
mijn colnago is nu een 57 de bovenbuis is 56.9cm lang en heeft een kop(headtube) van 17.3cm
en ik rijd met een stuurpen van 120 mm
bij scott komt een large uit met een boven buis lengte van 56 en een headtube van denk ik 17.5cm
vind momenteel niet de Geometry
en bij een XL is de bovenbuis lengte 58.5 en een headtube van +/- 19.0cm
ik zou eventueel een l nemen met een stuurpen van 130 of een Xl met stuurpen 115. Ik mag volgens
de theorie van bio racer iets langer zitten als op mijn colnago een keine cm ongeveer
ik geraak er moeilijk uit is een Xl nog handig genoeg ?
wat zouden jullie doen ?
Je haalt wat maten door elkaar. een XL heeft een bovenbuis van 57.5. Maar als je in de buurt van je colnago wil komen dan heb je een L nodig. Overigens mis ik je lengte en je binnenbeenmaat en het doel waarvoor je de fiets wil gaan gebruiken (en dan bedoel ik dus niet fietsen;-) )