Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gefietst vandaag?

.marcel.
Forum-lid
Berichten: 209
Lid geworden op: 18 aug 2005 23:01

.marcel. 10 okt 2005 23:22

Quoten: Origineel geplaatst door NEOS op 10 Oktober 2005


Quote: Origineel geplaatst door .marcel. op 10 Oktober 2005


grrrrr...........bloedarmoede.

Dan zul je een ijzervreter moeten worden Marcel hahaha

jah een echte man van staal
hit the road jack

fietski
Forum-lid
Berichten: 48
Lid geworden op: 25 aug 2005 15:13

fietski 11 okt 2005 00:01


postamble();
in de vooravond een rondje hoep gereden, 40 km, met een nieuwe fietsmaat die gister zijn eerste fiets heeft gekocht, een tweedehandsje van de mij verder onbekende amateurwielrenner pol nabben uit st. anthonis.
ik heb hem op mijn inferieure fiets uiteraard even laten merken wie de baas is.
verder ontzettend, ongelofelijk mooi weer - we reden door een landschap van ruysdael, minus de wilde boompartijen dan.
lang leve het broeikaseffect.
 
be realistic - demand the impossible

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 11 okt 2005 00:31

Heerlijk 61 km gefietst vanmiddag. Had 2 sweatshirts aan pffff, had niet verwacht dat het zo'n zomerse temperatuur was. Morgen op herhaling.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

rolandt
Forum-lid
Berichten: 1744
Lid geworden op: 06 jun 2005 15:07

rolandt 11 okt 2005 01:09

Nee, gisteren wel.Om 08.30 miezerde het hier nog, dus met jas aan vertrokken voor een tochtje van 70 km -> Den Haag - Z'meer - Boskoop - Alphen a/d Rijn - Koudekerke - Leiden - Vlietlanden - Stompwijk - Z'meer - Den Haag. Na een half uur was het weer droog en het werd nog erg warm ook. Ik heb toch liever of koud of warm en niet ergens er tussenin, dan weet ik niet wat ik aan moet doen .

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 11 okt 2005 02:00

Hey fietski,
Die Pol Nabben heeft vorig jaar het NSK bij de licentie-houders gewonnen....dit jaar was hij 81e oid. Hij rijdt bij een spaans amateur team.
Je hebt al lekker wat routes rondom Amsterdam? Ik ga binnenkort verhuizen van Westerpark naar omg. Scheepvaartmuseum, misschien eens een stuk fietsen? Ben wel benieud waar jij heen rijdt....ik vind het rondom Amsterdam nog steeds behelpen voor de kortere rondjes.
On-topic: vandaag ook in omg Utrecht een heerlijk rondje in het avond zonnetje gereden! Oktober mag nog wel even zo door gaan!
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

fietski
Forum-lid
Berichten: 48
Lid geworden op: 25 aug 2005 15:13

fietski 11 okt 2005 12:08


postamble();
@ cas: klopt, hij vertelde over zijn spaanse team. klonk leuk, spaans leren en fietsen tegelijkertijd, met een internationale groep (voornamelijk zuidamerikaanse klimmertjes).
ik woon niet heel ver van het scheepvaartmuseum af (nl. bij de molen). lijkt me leuk om een keer een rondje te fietsen, ik ben alleen bang dat ik jou met moeite ga bijhouden (heb je posts zo hier en daar gelezen). mijn basisconditie is ronduit slecht en verbetert langzaam. als jij aan 36-37 km wilt doorrijden kan ik slechts je wiel houden, ben ik bang.
de ronde hoep ken je neem ik aan? dat is het makkelijkste en mooiste korte rondje in de buurt. verder fiets ik vaak langs het ijsselmeer of langs de vecht.
ik kan vaak op donderdag overdag, maar werk onregelmatig en zit vaak in het buitenland. mijn e-mail is xkarskens@gmail.com
be realistic - demand the impossible

cascarsi
Forum-lid
Berichten: 625
Lid geworden op: 02 sep 2005 23:16

cascarsi 11 okt 2005 16:19

Vandaag eindelijk weer eens kunnen fietsen sins m'n val. Het ging redelijk lekker al merk ik wel dat ik weer moet trainen om op oude niveau terug te komen maar dat zal wel lukken. vanaf nu ga ik weer zoveel mogelijk fietsen.
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 11 okt 2005 18:32

Vandaag lekker 60 km op de racefiets gezeten en bovendien vanmorgen 24 km gefiets op mijn Terrago uit 1995 . Even een Radio/cdspeler voor mijn eerste auto gekocht.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

gert-jan
Forum-lid
Berichten: 19
Lid geworden op: 22 jul 2004 20:51
Contact

gert-jan 11 okt 2005 21:18

Vanmiddag (even passen en meten: na de colleges en voor het donker begint te worden) met 88 km vooral tegen de wind in stoempen een heerlijke tocht gehad. Net geen 32 km/u, maar... belangrijkste van al, de 5000 km volgemaakt. Daarmee is mijn eerste wielerseizoen wat mij betreft geslaagd en is alles wat ik nu nog fiets mooi meegenomen (lees: al het mooie weer dat nog komt is mooi meegenomen).

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 12 okt 2005 15:30

Vandaag een rondje stevig door gefietst.
In het begin wind in de rug dus af en toe 35.
Terug natuurlijk vol tegen dus soms 25.
Dus 2:10 60km.
O ja het was het ronje Cuyk Kraayenberg Zeeland Middenpeel weg Sthubert Haps....
cornelli racing cycles Uden

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 13 okt 2005 17:56

Naar Groesbeek dat was mijn doel vandaag.
Ik was er al een poosje niet meer geweest en moet zeggen dat de weg naar Tivoli er nu meer dan perfect uit ziet nu er een nieuwe asfalt laag op ligt.
Wel vraag ik me af waarom na het NSK 2005 er met grote letters ZALM op gekalkt is.
Was dit om de studenten extra pit te geven bij het zien van de naam.
Dus toch een soort van verkapte doping (geestelijk dan).
Verder lekker ontspannen alle heuvels gepakt op natuurlijk de holleweg na want dan sta je stil.
2:26 =56km
cornelli racing cycles Uden

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 13 okt 2005 19:14

Quote: Origineel geplaatst door NEOS op 13 Oktober 2005
Naar Groesbeek dat was mijn doel vandaag.
Ik was er al een poosje niet meer geweest en moet zeggen dat de weg naar Tivoli er nu meer dan perfect uit ziet nu er een nieuwe asfalt laag op ligt.
Wel vraag ik me af waarom na het NSK 2005 er met grote letters ZALM op gekalkt is.
Was dit om de studenten extra pit te geven bij het zien van de naam.
Dus toch een soort van verkapte doping (geestelijk dan).
Verder lekker ontspannen alle heuvels gepakt op natuurlijk de holleweg na want dan sta je stil.
2:26 =56km



Die is toch al minstens 2 maanden nieuw geasfalteerd .

En bovendien hoop ik dat je toch nog net vooruit ging op de oude of nieuwe holleweg , en ja het blijft een kuitenbijter.

Ben zelf een stuk in Midden-Limburg gefietst , weer lekker ontspannen en wat aparte weggetjes voor het eerst gehad , lekker een 78,5 km in 3 uur en 4 min. ( moest af en toe omkeren als ze weer eens overgingen in een zandpad . Ik haat dat , het niet vermelden dat het na ... meter Einde Verharde Weg is .
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

Plaats reactie