Zouden de advocaten van De Rosa hier wat mee kunnen?
Ik weet het wel zeker!
Van Tuyl heeft er ook een handje van om het design van merken als Pina, De Rosa etc te klonen.
Ik vind het nogal sneu.
foto van je fiets
Da's klare taal Ik weet alleen dat als ik Ugo was die van Rossem aan z'n kl*ten voor de rechter had gesleept wegens inbreuk op het merkenrecht, dus. En: het makt mij geen ene donder uit waar je op zit, een DeRosa of voor mijn part tachtig bosjes radijzen, als je je er maar happy bij voelt toch?
Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 13 Augustus 2005
Schmo, ik heb een heel hoog dak waar ik moeilijk op ben te krijgen en ik ben zo gestoord om er twee van dat merk te hebben gekocht en ik heb er absoluut geen spijt van en ik had beter in jou termen kunnen praten en beter was het geweest dat ik had gezeg :ich habe er zwei von "DAS HAUS" en omdat ik en nog vele zo gestoord zijn , wat absoluut niet ongezond is om "DAS HAUS" aan te schaffen heeft Ugo een zeer royale boterham, en ik gun het hem van harte.
Das mooi dat jij er twee hebt maar er hoeft toch niets steeds te worden vermeld dat die fietsen van jou zo rete duur zijn. Dat is nou info die mij en vele anderen absoluut niets intresseert.
Schmo, ik heb een heel hoog dak waar ik moeilijk op ben te krijgen en ik ben zo gestoord om er twee van dat merk te hebben gekocht en ik heb er absoluut geen spijt van en ik had beter in jou termen kunnen praten en beter was het geweest dat ik had gezeg :ich habe er zwei von "DAS HAUS" en omdat ik en nog vele zo gestoord zijn , wat absoluut niet ongezond is om "DAS HAUS" aan te schaffen heeft Ugo een zeer royale boterham, en ik gun het hem van harte.
Das mooi dat jij er twee hebt maar er hoeft toch niets steeds te worden vermeld dat die fietsen van jou zo rete duur zijn. Dat is nou info die mij en vele anderen absoluut niets intresseert.
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......
Quoten: Origineel geplaatst door Colnago/G op 13 Augustus 2005
Ik kan er al niet uit ophalen dat hij hefet gezegt dat hij een rete dure fiets heeft. Maar... ookal zou hij dat zeggen, jou een zorg! Als je het neit wilt weten dan zorg je tog dat je het snel weer vergeet.
Als je zo last van hebt kan ik alleen maar bedenken dat JIJ met een GOEDKOPE fiets fietst, en dan je dus alleen maar jaloers word op dat hij een DURE fiets heeft!
Ik kan er al niet uit ophalen dat hij hefet gezegt dat hij een rete dure fiets heeft. Maar... ookal zou hij dat zeggen, jou een zorg! Als je het neit wilt weten dan zorg je tog dat je het snel weer vergeet.
Als je zo last van hebt kan ik alleen maar bedenken dat JIJ met een GOEDKOPE fiets fietst, en dan je dus alleen maar jaloers word op dat hij een DURE fiets heeft!
Wel gv.. hier en daar, dat staat er niet!!!! lezen!! ik heb er 2 gehad en 1 ingeruild als je leest kan je er dat ook uit opmaken en kap nou is met dat geouwehoer over duur ,rete duur en dergelijke geauwehoer dat zijn jullie woorden en niet die van mijzeikers. En ja het is zo GEIL om op en rete dure vette dikke racefiets te zitten die me een rib uit m,n lijf heeft gekost.zo nou je zin!!!!!!zeikers
Nou het maakt mij totaal niets uit. Maar volgens mij zat je nu op het dak!
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......