Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?
Ik werk vaak genoeg met Windhoos-machines om te weten hoe slecht het werkt
Update 2 van 3239393939, even geduld a.u.b.
Update 2 van 3239393939, even geduld a.u.b.
Ik heb dat anders opgelost: er ligt een USB(-C) + HDMI hub/dongle klaar in de paincave, met ANT+, voeding, en de LCD TV geconnecteerd. Het is dan gewoon kwestie van de Macbook aan de USB-C poort te hangen.havana schreef: ↑23 mar 2021 09:12Klopt maar is toch irritant. Elke keer oplader weer verplaatsen, ANT+ kabel erin steken, enzovoorts. Zeker omdat mevrouw havana het VERTIKT om de boel terug te zetten
Bovendien is een 13" scherm toch wel heel klein. Dus als ik voor een paar tientjes een vaste setup kan regelen, is dat mooi meegenomen. Bijkomend voordeel is dat ik dan meteen een Windows-machine in huis heb, en dat komt soms wel eens van pas (verder alles Mac hier).
Gebruik je een originele Ipad (dus niet iphone) lader en originele kabel?
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl
Die komt er dan ook niet
Gaat niet gewaardeerd worden in de Haagsche vinex. Tuin is voor vinex begrippen met ca. 12 x 9 meter diep vrij groot, maar nog altijd te klein om geen last van een haan (of klagende buren) te hebben.
Laatst gewijzigd door Sulla op 27 mar 2021 08:40, 1 keer totaal gewijzigd.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik had vroeger in het voorjaar altijd een duif op het dak zitten koeren. Goeiemorgen zeg, wat kunnen die beesten een herrie maken.
Gelukkig zijn er ook slechtvalken en havikken.....
Gelukkig zijn er ook slechtvalken en havikken.....
Less is bore
Luxe box van het gister verschenen live album Young Shakespeare
Oude opnames van 50 jaar van een jonge Young.
Zoals met alle hobby's is het keuzes maken maar op de een of andere manier kan ik bij The Allman Brothers en Neil Young heel slecht m'n hand op de knip houden
Vooral als het om concerten gaat uit `begin 70er jaren. Beetje tijdreizen
Zoals met alle hobby's is het keuzes maken maar op de een of andere manier kan ik bij The Allman Brothers en Neil Young heel slecht m'n hand op de knip houden
Gisteren even geluisterd op Spotify, fantastisch concert. Sowieso worden we wel verwend met live albums van Neil de laatste tijdGastheerg schreef: ↑27 mar 2021 10:37 Luxe box van het gister verschenen live album Young Shakespeare
Cube Litening Aero C:68X SLT
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
Cube Agree C:62 (Taxc Fiets)
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
Cube Agree C:62 (Taxc Fiets)