tour 2023
Dat noemen ze het ijzer smeden als het heet is…thestudent schreef: ↑23 jul 2023 20:48 Poels gaat 10 na tour criteriums in twee weken rijden. Dat is ouderwets veel. Die is vanaf maandag tot volgende week dinsdag op pad. En dan donderdag en zaterdag ook gewoon weer!
Niet dat het per se zware inspanningen zijn, maar je zou zeggen dat je ook eens gewoon lekker thuis wil zijn.
Ja, zo moet je het doe hé want er zijn nog geen wielerploegen in Saudi-Arabie die de oudere sporters in hun nacarriere nog vlug een levensvezekering aanbieden.(bij sommige voetballers een levensgaratie voor nog 3 generaties nadien).
- thestudent
- Forum-lid HC
Wat zouden 10 na tour criteriums nu opbrengen eigenlijk? Als in wat is een ritzege in de tour waard voor een organisator.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hengelt hij zomaar 2 ton binnen. Daar ging ik in de nadagen van mijn carrière ook wel voor op pad hoor.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nice! Voor een tiende fiets ik ook wel even mee
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid
Ik vond hem iets te vroeg gaan, nu kon jasper nog uit zijn slipstream komen ipv omgekeerd.daniel1975 schreef: ↑23 jul 2023 21:48Jammer voor Groenewegen. Hij deed alles goed, moment van aangaan was perfect (legaal blokken van die groene gast), maar helaas de streep net 50m te ver.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.