Soler rijdt in zijn eentje in 15 minuten tijd ruim 1 minuut dicht op de voorsprong van Remco en Cataneo, dus ik vermoed dat als het peleton/JumboVisma het wil, ze ook dat gat wel kunnen dichtrijden..fiedoo schreef: ↑13 sep 2023 15:37 Remco is vandaag bezig met bergtrui en ritwinst, toch belangrijk genoeg om voor te gaan? Een ronde die binnen 9 maand plaats vindt, daar mee bezig zijn zal tot morgen wel nog kunnen wachten veronderstel ik ? Uit deze dag zal hij altijd leren, hoe het ook uitdraait wie fenkt dat hij zijn voorsprong cadeau krijgt moet toch maar kijken nu
La Vuelta 2023
- daniel1975
- Forum-lid HC
Deze voorsprong krijgt hij inderdaad kado. Net als elke andere vluchtersgroep dat zou krijgen zonder klassementsgevaar. Staat volledig los van de grote Remco show (ben de commentatoren echt zat, geluid uit is nog beter).
Less is bore
-
- Forum-lid
Vandaag zenden ze het ook op de NOS uit, ik weet niet wie het schouwspel van commentaar voorziet.
Edit: Het commentaar is van Joris van den Berg en Stef Clement.
Edit: Het commentaar is van Joris van den Berg en Stef Clement.
Cadeau geven noem ik freewheelen in het peleton, er wordt toch wel redelijk doorgevlamd ( op zeker ogenblik 50 gemiddeld meen ik gehoord te hebben). Geven ze 100 procent in het peleton? Natuurlijk niet, ze hebben er geen reden voor, maar als je iets van koers kent en je ziet het uitgerekt peleton op beeld, weet je dat er toch serieus gevlamd wordt.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Trouwens als de klassementsmannen straks die 2,5 minuut niet kunnen dichtrijden na een hele rit in het peleton gereden te hebben is het zwak gereden. @mark67 soler is al op 2 minuten terug, dit ter info
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik hoop vooral dat Jumbo in elk geval probeert om de etappe te winnen. Alleen nu het rood behouden is ultiem saai en slecht voor de sport.
Leuk voor Kuss als ze hem laten winnen, maar de sporter in mij is het daar toch niet mee eens. De sterkste renner moet een GT winnen, niet de persoon die toevallig op #1 terecht kwam en niet meer wordt aangevallen.
Leuk voor Kuss als ze hem laten winnen, maar de sporter in mij is het daar toch niet mee eens. De sterkste renner moet een GT winnen, niet de persoon die toevallig op #1 terecht kwam en niet meer wordt aangevallen.
Less is bore
- Enzzo
- Forum-lid HC
Blijkbaar hebben ze afgesproken dat vandaag de beste van de drie mag gaan. Kuss vond dat een eerlijke deal.daniel1975 schreef: ↑13 sep 2023 16:24 Ik hoop vooral dat Jumbo in elk geval probeert om de etappe te winnen. Alleen nu het rood behouden is ultiem saai en slecht voor de sport.
Ik verwacht Roglic daar niet bij trouwens eerder tussen kuss en Vingegaart
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik zie nu vooral dat er nog veel te veel renners bij elkaar zitten, dus tempo moet omhoog. Zolang Bahrein & Jumbo nog met zoveel man op kop rijden gaat het niet hard genoeg.
Less is bore