Canyon
Als je überhaupt een nieuw frame krijgt .... gevalletje fietsendrager klem om de staande buis ? Kan me niet voorstellen dat een frame op die plaats spontaan doorbreekt.
Maar gezien het vorige feit van de Canyon op 2 pagina's terug zou het kunnen zijn dat Canyon flink bezuinigd op de carbon kwaliteit ( lees: papier maché )
Maar gezien het vorige feit van de Canyon op 2 pagina's terug zou het kunnen zijn dat Canyon flink bezuinigd op de carbon kwaliteit ( lees: papier maché )
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
-
- Forum-lid
Goed merk dat canyon. Ook fijn dat je nu face too face contact kunt hebben met je fietsenmaker.
Wel sneu als je dit overkomt.
Wel sneu als je dit overkomt.
Fiets heeft niet op fietsendrager gestaan. Vervoer hem altijd in mijn bestelwagen.rene schreef:Als je überhaupt een nieuw frame krijgt .... gevalletje fietsendrager klem om de staande buis ? Kan me niet voorstellen dat een frame op die plaats spontaan doorbreekt.
Ik heb een xl aeroad en een l nerve29heijkants schreef:Heeft er iemand van het canyon topic zowel een race als mtb van canyon?
Heb je deze dan in dezelfde maat?
Wil een grand canyon aanschaffen,en bij de ultimate heb ik een L (enige wat veranderd is,is de stuurpen naar 80mm).
wat zouden jullie aanraden.
Stefan.
-
- Forum-lid
Binnenkort ... Ultimate is XS maar mijn MTB heb ik in S besteld.heijkants schreef:Heeft er iemand van het canyon topic zowel een race als mtb van canyon?
Heb je deze dan in dezelfde maat?
Wil een grand canyon aanschaffen,en bij de ultimate heb ik een L (enige wat veranderd is,is de stuurpen naar 80mm).
wat zouden jullie aanraden.
Stefan.
De standover height was voor mij doorslaggevend. Daarnaast wil ik een wendbare mtb en past een gestrekte houding niet bij de manier waarop ik wil mtb'en. Dus een maatje kleiner gekozenheijkants schreef:Verschillende antwoorden.
Heb net een L besteld,de maten vergeleken kwam het aardig overeen.
We wachten af;)
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
-
- Forum-lid
@ Thorr, ben toch wel benieuwd hoe ze hier op gaan reageren....... vreemde plaats om te 'breken'. Succes in ieder geval.