Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Zo, de spaarrekening maar eens aangesproken voor mijn WiND vandaag.
- Sram Rival 1 groepset (nog bedankt voor je pb, Knutmo!)
- Hope 20five wielset
- Hope headset
- Wolftooth 42t ovaal voorblad
- Sram Rival 1 groepset (nog bedankt voor je pb, Knutmo!)
- Hope 20five wielset
- Hope headset
- Wolftooth 42t ovaal voorblad
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
- Desertstorm
- Forum-lid
Ik heb het zelfde probleem met m'n castelli-broek. Ook na de eerste wasbeurt. Had dit ook met mn castelli shirt.Pitti Carabinieri schreef: ↑17 jun 2018 00:30Was je de broek wel binnenstebuiten? Ik heb hem al 10+ keer gewassen en ziet er nog uit als nieuw.
Ik let er nu op om het bewust binnenstebuiten te wassen, kijken of het nu beter gaat..
Ontopic:
Gister een setje fulcrum racing quattro's gehaald. Vanmiddag het eerste ritje. Ben benieuwd. (oude wielen waren 'op')
"Van wat aanrotzooien leer je vaak het meest."
Vind je een 1x praktisch op zo'n fiets? Neem aan dat je toch het meeste op 't platteland fietst...
-
- Forum-lid
Gisteren 2 Pro team broeken binnen gekregen met. Volgens hun maatvoering zou ik een m moeten hebben, maar toch voor een L gekozen wegens ervaringen met andere merken.
Maar de straps zitten retestrak om mijn schouders. Worden deze nog soepeler na een paar keer wassen?
- Marcopfiets
- Forum-lid
20% korting op alle schoenen bij futurum dus alvast voor komende winter:
Futurumshop schreef:FUT-FSC-20
*Gebruik kortingscode in winkelwagen | Geldig t/m maandag 25 juni 2018, 17:00 uur | Minimale bestelwaarde van € 75.- | De minimale bestelwaarde dient ook gehaald te worden na het retourneren van artikelen | Geldig op fietsschoenen | Maximaal 1 kortingscode per bestelling
- Marcopfiets
- Forum-lid
Interesting.... Extreme GT in mijn maat en kleur nog beschikbaar voor 173 euro...
In winkelwagentje gezet, maar niet besteld. Huidige Northwaves zijn al wat aan het slijten maar werken in principe nog goed. Gaan nu ruim 3 jaar mee.
Als ik nu nog zo'n 10 euro kortingscode kan krijgen wordt het echt interessant * hint hint *
In winkelwagentje gezet, maar niet besteld. Huidige Northwaves zijn al wat aan het slijten maar werken in principe nog goed. Gaan nu ruim 3 jaar mee.
Als ik nu nog zo'n 10 euro kortingscode kan krijgen wordt het echt interessant * hint hint *