Cervélo
-
- Forum-lid
Dan zou een wit zadel ook nog kunnen
.
En ben met de update zeker blij.
Groen/zwart lint is ook een leuk idee.
En ben met de update zeker blij.
Groen/zwart lint is ook een leuk idee.
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid HC
Leuk opgespoten frame!
De zilvergrijze afmontage begint inmiddels toch z'n jaren te tonen. Tijdje geleden dat ik een niet-zwarte of donkergrijze groep voorbij heb zien komen.
De zilvergrijze afmontage begint inmiddels toch z'n jaren te tonen. Tijdje geleden dat ik een niet-zwarte of donkergrijze groep voorbij heb zien komen.
-
- Forum-lid
Het is inderdaad geen nieuwe haha maar voor mij voelt hij zeker wel zo
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
-
- Forum-lid
Leuk projectje.
Erg leuk frame!
heb hem al gepost in het "foto van je fiets"-topic maar hier iets uitgebreider op in gaan:
![Afbeelding](https://i.imgur.com/zfCHRT7.jpg?1)
een jaar geleden een Cervélo R5 uit 2012 tweedehands gekocht, maat 54. het moest die echt zijn omdat deze R5 hetzelfde kleurenschema heeft als mijn S3 uit 2011/2012 (ook tweedehands trouwens). na een half jaar 2dehands.be en marktplaats afzoeken kwam ik hem eindelijk tegen, in mijn maat dan nog. was in zeer goede staat, niet veel mee gefietst. er zat een Ultegra 11-speed op, alu 3T stuur, American Classic alu tubeless wielen, ...
ik heb er de nodige aanpassingen gedaan omdat de afmontage niet geheel mijn smaak was. kleine samenvatting:
2012 Cervelo R5 VWD 54cm
SRAM Force 22 groepset met WiFli achterderailleur.
52-36 verhouding met 172,5mm crank
11-32 cassette
C-Bear bottom bracket
FSA K-Force carbon compact stuur (42cm c-c)
FSA OS99-CSI stuurpen 110mm
Onbekende zadelpen, onveranderd sinds aankoop
Prologo Kappa Evo Pas t2.0
DT Swiss PR 1400 DICUT 21 OXiC clincher wielen
Continental Grand Prix vouwbandjes 25mm
SwissStop BXP remblokjes
Elite plastic bidonhouders
Look Keo Blade Carbon pedalen
na enkele maanden op de winterfiets gereden te hebben en vandaag eindelijk op deze R5, moet ik zeggen dat deze fiets me uitermate bevalt! bolt prachtig en moet niet echt onderdoen voor mijn S3. stuurt ook prachtig maar wel anders dan de S3, relaxter terwijl ik met de S3 iets agressiever en flitsender een bocht in kan.
deze klimt ook behoorlijk, wat dat ook moge betekenen. zonder al teveel moeite gedaan te hebben zit de fiets op 6,9kg.
oh ja, ik heb hier nog hetzelfde zadel liggen, maar zwart. nu twijfel ik om dat misschien te monteren, samen met dat zwarte stuurlint is dat misschien wel een leuke combinatie. alhoewel mijn stijl altijd wit zadel en wit stuurlint is, dus misschien verander ik het stuurlint wel... feedback altijd welkom.
hopelijk in de toekomst ook een iets duidelijkere foto van de fiets... met de S3 er naast.
![Afbeelding](https://i.imgur.com/zfCHRT7.jpg?1)
een jaar geleden een Cervélo R5 uit 2012 tweedehands gekocht, maat 54. het moest die echt zijn omdat deze R5 hetzelfde kleurenschema heeft als mijn S3 uit 2011/2012 (ook tweedehands trouwens). na een half jaar 2dehands.be en marktplaats afzoeken kwam ik hem eindelijk tegen, in mijn maat dan nog. was in zeer goede staat, niet veel mee gefietst. er zat een Ultegra 11-speed op, alu 3T stuur, American Classic alu tubeless wielen, ...
ik heb er de nodige aanpassingen gedaan omdat de afmontage niet geheel mijn smaak was. kleine samenvatting:
2012 Cervelo R5 VWD 54cm
SRAM Force 22 groepset met WiFli achterderailleur.
52-36 verhouding met 172,5mm crank
11-32 cassette
C-Bear bottom bracket
FSA K-Force carbon compact stuur (42cm c-c)
FSA OS99-CSI stuurpen 110mm
Onbekende zadelpen, onveranderd sinds aankoop
Prologo Kappa Evo Pas t2.0
DT Swiss PR 1400 DICUT 21 OXiC clincher wielen
Continental Grand Prix vouwbandjes 25mm
SwissStop BXP remblokjes
Elite plastic bidonhouders
Look Keo Blade Carbon pedalen
na enkele maanden op de winterfiets gereden te hebben en vandaag eindelijk op deze R5, moet ik zeggen dat deze fiets me uitermate bevalt! bolt prachtig en moet niet echt onderdoen voor mijn S3. stuurt ook prachtig maar wel anders dan de S3, relaxter terwijl ik met de S3 iets agressiever en flitsender een bocht in kan.
deze klimt ook behoorlijk, wat dat ook moge betekenen. zonder al teveel moeite gedaan te hebben zit de fiets op 6,9kg.
oh ja, ik heb hier nog hetzelfde zadel liggen, maar zwart. nu twijfel ik om dat misschien te monteren, samen met dat zwarte stuurlint is dat misschien wel een leuke combinatie. alhoewel mijn stijl altijd wit zadel en wit stuurlint is, dus misschien verander ik het stuurlint wel... feedback altijd welkom.
hopelijk in de toekomst ook een iets duidelijkere foto van de fiets... met de S3 er naast.
Nieuwe fiets ![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Afbeelding](https://pbs.twimg.com/media/ETyChn3XYAApQeR?format=jpg&name=large)
Ik had voor de foto misschien even het zadeltasje eraf moeten halen...
![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Ik had voor de foto misschien even het zadeltasje eraf moeten halen...