de boef van parma schreef:Als jij dat wil zou je dat als off topic kunnen beschouwen.
Doping is echter niet een geïsoleerd wielrenners probleem, ofschoon die sport wel dit imago bij het grote publiek met zich mee draagt. Bovendien is er veel kruisbestuiving tussen de diverse sporten/sporters en producenten van adequate dopingmiddelen.
Ook triest: Het is niet de eerste keer dat ook wielrenners zich in hebben gelaten met dierenartsen. Vrees als we een goede kijk op de ontwikkelingen wat doping in de wielersport betreft willen houden , we zeker ook moeten kijken naar andere sporten en of ontwikkelingen in onze maatschappij die daaraan relevant kunnen zijn.
Ja eens.
Maar het is meer zo dat ik hier zou verwachten dat er direct een link te leggen is naar de wielersport. Als we alle dopinggevallen van alle sporten hier gaan plaatsen hoort het denk ik niet thuis in een fiets-forum.
Maar goed, dat is slechts mijn mening.
Ik zeg maar zo, altijd positief blijven!
@Joe
Als het bewezen is dat het bloed van Valverde in de koelkast van die wonderdokter lag, dan vind ik het belachelijk dat Valverde uberhaupt nog rondfietst.
Tegelijkertijd blijft het Italië, dus ik houd nog een kleine slag om de arm. Ze moeten dat toch zo kunnen laten zien aan de UCI en dan is het duidelijk?
Waarschijnlijk ligt het juridisch lastig, aangezien het bewijsmateriaal oneigelijk gevonden is....