Vandaag gefietst in 2011
-
- Forum-lid
80 km heerlijk gefietst en in het bijzonder genoten van Noord-Holland!
Als je wint heb je vrienden
40 km nuchter getraind, heerlijk weertje inderdaad...
Gisteren 284km met 14kg bepakking vanuit de Ardennen. Met het rustige tempo en de pauzes is het voor je spieren geen enkel probleem maar de hitte doet dan wel weer wat. Vanaf het moment dat de zon bijna onderging en het koeler werd ging het stukken beter want even daarvoor was ik een beetje misselijk aan het worden. AL die zoete troep tijdens zo'n tocht is natuurlijk ook niet ideaal.
-
- Forum-lid HC
4 uurtjes over de Veluwe 120 km http://tpks.ws/YkKn
What makes the boat go faster?
-
- Forum-lid
[quote="ApoJapo"]Gisteren 284km met 14kg bepakking vanuit de Ardennen. Met het rustige tempo en de pauzes is het voor je spieren geen enkel probleem maar de hitte doet dan wel weer wat. Vanaf het moment dat de zon bijna onderging en het koeler werd ging het stukken beter want even daarvoor was ik een beetje misselijk aan het worden. AL die zoete troep tijdens zo'n tocht is natuurlijk ook niet ideaal.[/quote]
Da's een straffe rit zeg. De temperatuur is inderdaad weer even wennen bij serieuze inspanningen zoals dit. Voor eten onderweg schakel ik als ik de mogelijkheid heb regelmatig over op wat hartigs. Beetje afwisseling kan geen kwaad en als die zoetigheid gaat tegenstaan loop je het risico dat je te weinig eet.
Zelf net terug van een prachtig rondje door het groene hart met een toegift langs de Amstel. Complimenten voor mezelf want het was een mooi rondje en ik had ook nog eens goede timing kwa passage van de stukken waar het druk kan zijn.
[img=http://www.mijnalbum.nl/Foto-EQVHDSGZ.jpg]
Best een stevig windje trouwens.
EDIT
Onderweg nog wat Rabo's gespot langs de kant van de weg. Nu weet ik waarom ze daar stonden te niksen....
Stond er waarschijnlijk niet in één keer goed op want ik fietste door het beeld heen.
Da's een straffe rit zeg. De temperatuur is inderdaad weer even wennen bij serieuze inspanningen zoals dit. Voor eten onderweg schakel ik als ik de mogelijkheid heb regelmatig over op wat hartigs. Beetje afwisseling kan geen kwaad en als die zoetigheid gaat tegenstaan loop je het risico dat je te weinig eet.
Zelf net terug van een prachtig rondje door het groene hart met een toegift langs de Amstel. Complimenten voor mezelf want het was een mooi rondje en ik had ook nog eens goede timing kwa passage van de stukken waar het druk kan zijn.
[img=http://www.mijnalbum.nl/Foto-EQVHDSGZ.jpg]
Best een stevig windje trouwens.
EDIT
Onderweg nog wat Rabo's gespot langs de kant van de weg. Nu weet ik waarom ze daar stonden te niksen....
Stond er waarschijnlijk niet in één keer goed op want ik fietste door het beeld heen.
Vandaag gefietst: de DTC Bultentocht, 100 kilometer over de Utrechtse heuvelrug tot aan Wageningen en dan weer terug.
Het heuveltjes rijden ging beter dan vorig jaar. Helaas heb ik daarbij altijd last van de zwaartekracht, wat zich dan weer compenseert heuvelafwaarts!
De beginkilometers en de eindkilometers waren net wat anders dan vorig jaar. Vooral het einde vind ik een verbetering.
Kan me van vorig jaar nog herinneren dat de laatste 15 kilometers of zo tussen de weilanden doorging, oersaai vond ik dat.
Verder goed gepijlde rit, goed gezelschap en mooi weer. Wat wil je nog meer!
[IMG=http://img594.imageshack.us/img594/676/20110425.png]
Het heuveltjes rijden ging beter dan vorig jaar. Helaas heb ik daarbij altijd last van de zwaartekracht, wat zich dan weer compenseert heuvelafwaarts!
De beginkilometers en de eindkilometers waren net wat anders dan vorig jaar. Vooral het einde vind ik een verbetering.
Kan me van vorig jaar nog herinneren dat de laatste 15 kilometers of zo tussen de weilanden doorging, oersaai vond ik dat.
Verder goed gepijlde rit, goed gezelschap en mooi weer. Wat wil je nog meer!
[IMG=http://img594.imageshack.us/img594/676/20110425.png]
Vandaag een rustig rondje met de fietsclub in oprichting van Meppel. Heeeeeerlijk.
100 km 28,6 km/u en één kopje cappuccino.
Uploaded with ImageShack.us
100 km 28,6 km/u en één kopje cappuccino.
Uploaded with ImageShack.us
Een geweldig fietsweekend deze Pasen.
Dat is wat ik mag concluderen na 4 dagen fietsen in de warme zon en met milde bries (meestal in het voordeel zowaar,wanneer maak je dat nog eens mee?).
En dat alles van huis uit.
Niks te klagen.
Dat is wat ik mag concluderen na 4 dagen fietsen in de warme zon en met milde bries (meestal in het voordeel zowaar,wanneer maak je dat nog eens mee?).
En dat alles van huis uit.
Niks te klagen.
Zij is ook tegen
Gisteren in zuid limburg lus 2 van de AGR gefietst, er was werkelijk geen wolkje aan de lucht dat in combinatie met een aangenaam temperatuurtje en beetje wind was fantastisch.
Dit weer is echt super voor mijn training voor Alpe d'Huzes!
Dit weer is echt super voor mijn training voor Alpe d'Huzes!
enjoy the ride