Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Andere sporten gedaan vandaag?

arnold
Forum-lid

arnold 27 sep 2016 22:45

druk bezig met de laatste weken van mijn halve marathon programma. Zondag een test gedaan op een 10K wedstrijd, eindtijd 41:34. Best mooie tijd. Beoogde eindtijd halve marathon 1:30
CaadX Ultegra
Super Six Evo Hi Mod Disc Ultegra DI2

jorrit10
Forum-lid

Gebruikersavatar jorrit10 02 okt 2016 20:28

Vandaag de halve marathon gelopen bij de rottemerenloop. Gefinisht in een uur en 18 minuten en daarmee goed op weg om de marathon van Amsterdam over 2 weken binnen de 3 uur te lopen.
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd...

TumTumTum
Forum-lid

Gebruikersavatar TumTumTum 03 okt 2016 11:34

Ik heb gisteren in Utrecht meegedaan aan de Singelloop. Ik vind dat een erg leuk hardloopevenement, erg feestelijk en een mooie route. Precies na het startschot, werkelijk op de seconde brak er een noodweer los, binnen 10 seconden was iedere draad aan ieders lijf doorweekt. De NS had nog wel regenponcho's uitgedeeld maar daar ga je toch ook niet mee lopen rennen. Gelukkig was het niet erg koud maar we hadden nu wel een motivatie om door te blijven rennen anders krijg je het koud. Ik kon er wel om lachen eigenlijk. Ik deed de 5 km omdat ik nog steeds een beetje voorzichtig aan doe ivm vroegere en herstellende blessures. Geheel pijnloos en blessurevrij kunnen lopen, nét niet onder de 30 minuten kunnen komen maar toch wel tevreden. Ik was wel 20 seconden sneller dan de vorige keer (3 jaar terug ofzo). 8-) En het ging al een heel stuk beter dan bij de Marikenloop in het voorjaar. Maar ik was wel blij dat ik droge kleren bij me had.
Wat me wel opvalt is dat ik bijna niemand een warming up zie doen, bijna iedereen start vanuit stilstand in die nattigheid en toch best lage temperatuur met lopen. Moeten ze zelf weten maar als ik dat doe heb ik op zeker de volgende dag ergens last van.
Mijn hardloopschoenen zijn inmiddels wel op...dit was een waardig afscheid in de hoop dat ik voor mijn verjaardag volgende week nieuw krijg. :mrgreen:
Veni. Vidi. Fietsie.

kawouter
Forum-lid

kawouter 03 okt 2016 11:42

Neem van mij aan dat de snelle mannen en vrouwen wel degelijk een goede warming-up doen.

Jans
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Jans 03 okt 2016 12:17

kawouter schreef:Neem van mij aan dat de snelle mannen en vrouwen wel degelijk een goede warming-up doen.
Misschien gaat het hier wel om minder snelle mannen en vrouwen ;)

xml
Forum-lid

Gebruikersavatar xml 04 okt 2016 21:50

nu m'n laatste wedstrijd gereden is bouw ik deze week af. erna drie weken "rust", misschien ga ik wel eens zwemmen. fitness en wandelen komen sowieso terug.

Sweety2008
Forum-lid

Gebruikersavatar Sweety2008 06 okt 2016 17:38

Ik loop sinds een paar weken weer. Gaat steeds beter. Eerst veel gewandeld met de hond van mijn vriendin. En daar waar ik woon is het zo mooi.
Afbeelding
Afbeelding
Mijn vriendin zei al ik dat ik mij moest aanmelden voor de Venloop maar dit is mij nog een brug te ver omdat ik niet goed tegen mensenmassa's kan.

Ben al lang blij dat ik überhaupt weer loop.
Ghost Nivolet 6LC

Gastheerg
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 09 okt 2016 18:04

Als ik met de trein naar m'n werk ga wandel ik totaal 8 km. Als onder 8km vind ik dus geen sport :mrgreen:

Vandaag echter serieus stukje meer gedaan. Na een overdadig culinair weekend in Deventer met m'n lief op de terugweg bij Radio Kootwijk ruim 4 uur het luie zweet eruit gewandeld.
Stevige stappers aan, rugzak met water en lopen maar..................

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

runcyclerun
Forum-lid

runcyclerun 09 okt 2016 20:06

Gisteren 16 km hardlopen in Garderen en vandaag weer 15 km hardlopen in Garderen (samen met de hond). Heerlijk gelopen met prachtig weer. Er was gisteren een ATB tocht op de heide bij de schaapskooi in Ermelo zag ik.

@tumtum: hoe lang loop je nu?

kawouter
Forum-lid

kawouter 09 okt 2016 20:34

Ik heb vandaag meegedaan aan de Hoge Veluwe Loop (Halve Marathon). Ondanks dat er praktisch naast woon, kom er eigenlijk nooit. Het was een prachtige dag om een stukje hard te lopen. De gangmaker op 1:30 was een mooi richtpunt die ik de laatste 4 km nog achter me kon laten. Met 1:29:01 net 2 seconden te langzaam om in de 1:28 te lopen. Ik was vergeten hoe groot de impact op je lijf is van zo'n halve marathon - misschien ook omdat het een spontane actie was en ik er niet specifiek voor getraind heb. Afgelopen maanden niet verder dan 14-15 km gelopen.

TumTumTum
Forum-lid

Gebruikersavatar TumTumTum 10 okt 2016 10:34

runcyclerun schreef:
Wat bedoel je, hoe lang ik aan hardlopen doe? Al een paar jaar, hoezo?
Veni. Vidi. Fietsie.

runcyclerun
Forum-lid

runcyclerun 10 okt 2016 13:22

TumTumTum schreef:
runcyclerun schreef:
Wat bedoel je, hoe lang ik aan hardlopen doe? Al een paar jaar, hoezo?
Ik vroeg het me omdat je graag onder die 30 minuten wilt duiken als ik jouw berichtje goed begrijp :-) Ik dacht dat ik misschien nog tips ofzo zou kunnen hebben maar kennelijk niet :-) Ik bedoelde dus inderdaad hoe lang je al aan het hardlopen bent. Never mind. Vergeet de vraag maar weer.

Plaats reactie