Cervélo
Groet,
Mike
Mike
-
- Forum-lid
- Berichten: 1313
- Lid geworden op: 12 mei 2005 21:24
mike biker schreef:http://www.epinions.com/content_101467590276
2002 dus!
google is zoooooooooo handig!:D
helaas, maar die is het niet. Die nog bij S-tec staat is van 2004.
2004 is het niet hoor..
Dat was een zwart/ rode.
Ik denk dat ie uit 2003 komt, vanwege het blauw en vanwege de vork.
De tekening is net zo als de 2003 en 2004 modellen. De vork bij 2004 is alleen anders.
Misschien heeft S-tec deze sinds 2004, maar is het model 2003.
Dat was een zwart/ rode.
Ik denk dat ie uit 2003 komt, vanwege het blauw en vanwege de vork.
De tekening is net zo als de 2003 en 2004 modellen. De vork bij 2004 is alleen anders.
Misschien heeft S-tec deze sinds 2004, maar is het model 2003.
-
- Forum-lid
- Berichten: 1313
- Lid geworden op: 12 mei 2005 21:24
SpEric schreef:2004 is het niet hoor..
Dat was een zwart/ rode.
Ik denk dat ie uit 2003 komt, vanwege het blauw en vanwege de vork.
De tekening is net zo als de 2003 en 2004 modellen. De vork bij 2004 is alleen anders.
Misschien heeft S-tec deze sinds 2004, maar is het model 2003.
Hij wordt door S-tec iig verkocht als een Soloist 2004....
Dat weet ik, maar dat zegt niet altijd alles.
Los daarvan is het frame goed natuurlijk. Maar met de nieuwe prijzen voor Cervélo in de benelux zal deze nog wel even blijven staan voor die prijs vrees ik. Of iemand moet deze verschrikkelijk mooi vinden natuurlijk.
Vond die é op de zitbuis altijd wel meesterlijk...
Los daarvan is het frame goed natuurlijk. Maar met de nieuwe prijzen voor Cervélo in de benelux zal deze nog wel even blijven staan voor die prijs vrees ik. Of iemand moet deze verschrikkelijk mooi vinden natuurlijk.
Vond die é op de zitbuis altijd wel meesterlijk...
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Ik zou 't zelf wel weten als ik tussen deze oude Cervelo en de huidige modellen moet kiezen. Dan zou ik 't zo voor lief nemen dat 't frame wat zwaarder is doordat 't niet geanodiseerd maar gelakt is en dat de vork waarschijnlijk wat zwaarder is, ik vind hem in 't blauw een stuk mooier. De rode 2004 versie vind ik ook mooier dan de huidige, ze zijn beide wat vrolijker en levendiger dan de huidige "saaie" kleuren".
Bovenstaande kleuren schitteren niet echt nee... ik ben benieuwd ze later deze week "in the flesh" te zien.
Ondertussen dan nog maar even mijn geliefde P3C, in Zofingen-opstelling: FSA SRM, Walser bars, Zero Gravity brakes, Zipp ceramic disc, modified Record rear derailleur, Xentis Mark 1 High Modulus voorwiel, custom ceramic BB, Fi'zi:k Arione, KMC X10-SL en Dugast "soie naturelle" tijdrittubes.
Ondertussen dan nog maar even mijn geliefde P3C, in Zofingen-opstelling: FSA SRM, Walser bars, Zero Gravity brakes, Zipp ceramic disc, modified Record rear derailleur, Xentis Mark 1 High Modulus voorwiel, custom ceramic BB, Fi'zi:k Arione, KMC X10-SL en Dugast "soie naturelle" tijdrittubes.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
war blijft het toch een plaatje carsan! die zipp kan ook best zo met die xentis ziet er snel uit!
More likely than not, this was edited for typos. If it wasn\'t, it probably should have been.
"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"
"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"
een update van mijn wedstrijdfiets :
[img=http://img98.imageshack.us/img98/9184/c ... ikemh2.jpg]
Soloist team mt 56
Dura-ace 9 speed ( behalve crank)
Sram Force Crank
Vuelta carbonpro clincher wheels
Tufo S33 Pro tubular clincher (350 gr.)
Look Kéo
Specialized toupé
Token Carbon Integrated Racing Bar
elite patao alu bidonhouders
VDO HC12.6
[img=http://img98.imageshack.us/img98/9184/c ... ikemh2.jpg]
Soloist team mt 56
Dura-ace 9 speed ( behalve crank)
Sram Force Crank
Vuelta carbonpro clincher wheels
Tufo S33 Pro tubular clincher (350 gr.)
Look Kéo
Specialized toupé
Token Carbon Integrated Racing Bar
elite patao alu bidonhouders
VDO HC12.6
-
- Forum-lid
- Berichten: 200
- Lid geworden op: 11 apr 2007 16:17
@SpEric (en anderen?), hoe bevallen de tufo's? Is het te vergelijken met een 'echte' tube? Ik ben van plan om zelf de pro's uit te proberen tijdens de training(swedstrijden). Als ze bevallen dan neem ik de specials waarschijnlijk op een setje wedstrijdwielen.
*
Nou, ik dacht ze echt goed erop gelegd te hebben, maar in het begin voelt je toch wat hoogte slagjes. Na 1 wedstrijdje ± 50 km was het eigenlijk verdwenen. Het enige lastige puntje is bij het ventiel.
Verder vind ik deze eingelijk fijner aanvoelen dan de stelvio tube, maar dat heeft misschien ook met de druk te maken.
Over de "bandjes" ben ik eigenlijk erg tevreden tot nu toe. Maar ik moet er iets meer mee rijden om echt wat zinnigs te kunnen zeggen.
Het eerste gevoel met rijden is dat ze wat beter aanvoelen dan bijv. de conti 4000 S, of de stelvio bandjes. Maar daarover meer.
Er is hier ook veel te doen over de druk in de banden. 1 van de verkoop argumenten. Ze vermelden dat je met meer druk, nog harden kan en je minder weerstand hebt...
Je hoeft geen angst te hebben dan je band eruit vliegt ofzo, wat dat zit echt goed strak, ook als de band leeg is.
En de prijs is ook best aardig, deze, de C S33 Pro kost 25 euro p.st. Daar heb je dus een binnen- en buitenband voor.
De C Hi Composite Carbon kost 4 tientjes. In dat opzicht vind ik tufo een topper.
Ik kan geen bandje van 20 euro bedenken die beter rijdt dan de S33 Pro.. ( na 50km gereden dan hè) En met wat sealant van Tufo, kan je lek komen te staan voorkomen.
Dus, probeer en oordeel zelf zou ik zeggen.
( uuhh, misschien een nieuw toppic * )
Nou, ik dacht ze echt goed erop gelegd te hebben, maar in het begin voelt je toch wat hoogte slagjes. Na 1 wedstrijdje ± 50 km was het eigenlijk verdwenen. Het enige lastige puntje is bij het ventiel.
Verder vind ik deze eingelijk fijner aanvoelen dan de stelvio tube, maar dat heeft misschien ook met de druk te maken.
Over de "bandjes" ben ik eigenlijk erg tevreden tot nu toe. Maar ik moet er iets meer mee rijden om echt wat zinnigs te kunnen zeggen.
Het eerste gevoel met rijden is dat ze wat beter aanvoelen dan bijv. de conti 4000 S, of de stelvio bandjes. Maar daarover meer.
Er is hier ook veel te doen over de druk in de banden. 1 van de verkoop argumenten. Ze vermelden dat je met meer druk, nog harden kan en je minder weerstand hebt...
Je hoeft geen angst te hebben dan je band eruit vliegt ofzo, wat dat zit echt goed strak, ook als de band leeg is.
En de prijs is ook best aardig, deze, de C S33 Pro kost 25 euro p.st. Daar heb je dus een binnen- en buitenband voor.
De C Hi Composite Carbon kost 4 tientjes. In dat opzicht vind ik tufo een topper.
Ik kan geen bandje van 20 euro bedenken die beter rijdt dan de S33 Pro.. ( na 50km gereden dan hè) En met wat sealant van Tufo, kan je lek komen te staan voorkomen.
Dus, probeer en oordeel zelf zou ik zeggen.
( uuhh, misschien een nieuw toppic * )