Garmin Edge 800
Je moet de TCX file in de map "Newfiles" zetten op de Garmin of op de SD-kaart (zou geen verschil moeten maken). Je kunt ze dan terugvinden onder het menu "Courses".
Graag gedaan. BRT is niet voor niks mijn favoriete site om ritten mee te tekenen. Behoorlijk ideaal is dat je tijdens het tekenen diverse kaarten kunt raadplegen. Mocht je het leuk vinden, op mijn YouTube-kanaal vind je nog wat (korte!) instructiefilmpjes met betrekking tot BRT.
- opperhoofd
- Forum-lid
Heeft iemand een opencyclemap img file van de Canarische Eilanden? Ik heb er al wel een map van openmtbmap, maar mijn voorkeur gaat uit naar een opencyclemap variant.
Nou kan ik deze downloaden, echter zit de scheiding van de map precies door de Canarische Eilanden (wie heeft dat bedacht?) Dus dan moet je een groot deel van de map van Marokko downloaden, deze maps samenvoegen en vervolgens het deel wat ik wil er uit trekken.
Nou kan ik deze downloaden, echter zit de scheiding van de map precies door de Canarische Eilanden (wie heeft dat bedacht?) Dus dan moet je een groot deel van de map van Marokko downloaden, deze maps samenvoegen en vervolgens het deel wat ik wil er uit trekken.
Je kunt toch gewoon een custom map complieren met die twee tiles erin? Kost je 1 minuut + wat wachttijd om te downloaden. Dat je dan ook een stuk Marokko op je Garmin hebt staan is verder geen probleem, daar heb je geen last van ofzo.
- opperhoofd
- Forum-lid
Huh? Dat bedoel ik dus.
Het is me gelukt met mapset toolkit een .img van opencyclemap om te zetten en te registreren in mapsource.
Maar nu zit ik vast in de samenvoegen stap. Vandaar ook mijn vraag
Het is me gelukt met mapset toolkit een .img van opencyclemap om te zetten en te registreren in mapsource.
Maar nu zit ik vast in de samenvoegen stap. Vandaar ook mijn vraag
Ik heb er ooit een filmpje over gemaakt, het is doodsimpel
http://www.youtube.com/watch?v=JklJKWb6 ... YCDeaEf4eC" onclick="window.open(this.href);return false;
Mapsource heb je niet nodig om samen te voegen (gelukkig). Als je de bovenstaande stappen volgt krijg je een downloadlink waar je een .IMG kunt downloaden voor op je Garmin en tevens een .EXE file voor in Mapsource, die je uiteraard niet hoeft te gebruiken als je liever een andere routeplanner gebruikt.
http://www.youtube.com/watch?v=JklJKWb6 ... YCDeaEf4eC" onclick="window.open(this.href);return false;
Mapsource heb je niet nodig om samen te voegen (gelukkig). Als je de bovenstaande stappen volgt krijg je een downloadlink waar je een .IMG kunt downloaden voor op je Garmin en tevens een .EXE file voor in Mapsource, die je uiteraard niet hoeft te gebruiken als je liever een andere routeplanner gebruikt.
- opperhoofd
- Forum-lid
Ah ok bedankt. Nou dan was ik er bijna, ik heb ipv de kaart bouwen op de link geklikt en een losse .img gedownload.
Inderdaad is het straks hetzelfde wat ik al heb gedaan.
Bedankt! Kan ik wat routes maken en februari/maart lekker fietsen op Tenerife (alhoewel lekker, er is nogal wat hoogteverschil! )
Inderdaad is het straks hetzelfde wat ik al heb gedaan.
Bedankt! Kan ik wat routes maken en februari/maart lekker fietsen op Tenerife (alhoewel lekker, er is nogal wat hoogteverschil! )
Is het normaal dat het uploaden naar gpsies zo ontzettend lang duurt, wacht zeker al een minuut of 5/6/7, ondertussen de rit wel bij Garminconnect geupload??
Nog steeds niets, weet niet hoe ik het de vorige keer heb gedaan maar probeer mijn ritje van vandaag op gpsies te zetten maar als ik gpsies laat zoeken in de Edge gebeurd er helemaal niets!!
Nog steeds niets, weet niet hoe ik het de vorige keer heb gedaan maar probeer mijn ritje van vandaag op gpsies te zetten maar als ik gpsies laat zoeken in de Edge gebeurd er helemaal niets!!
Welke browser gebruik je? De communicator plugin crasht nog wel eens, met name met IE.
-
- Forum-lid
Binnenkort ook verkrijgbaar in golf-uitvoering:
http://gizmodo.com/5874220/garmin-appro ... tter-caddy" onclick="window.open(this.href);return false;
http://gizmodo.com/5874220/garmin-appro ... tter-caddy" onclick="window.open(this.href);return false;