Vrouwenwielrennen 2021, 2022, 2023 en 2024
Waarom is een taalkwestie een ruzie?? Waarom moet er geruzied worden? Omdat we het anders lezen en de context daardoor heel anders is. Het is maar wat je een futiliteit noemt. En dan bedoel ik het verschil van tijd van de carrières.
Misschien even netjes opmerken dat je op meerdere manieren kunt interpreteren en vragen wat er bedoeld wordt? En als je het eigenlijk wel begrijpt maar niet wil begrijpen, gewoon even niet reageren. Zo moeilijk was het voor mij in ieder geval niet te begrijpen.
Campagnolo Ultra Dork
Ik begreep het niet wat hij wilde zeggen. Oftewel voor mij stond er dat Annemiek de periode van Marianne overtroffen had. Er worden hier wel vaker onbegrijpelijke dingen geplaatst. Maar goed jij blijft nu toch ook doorgaan? Maar ik weet wat hij had willen zeggen. Nu kijken wie deze Giro Donna het verst komt.
Tsja, ik stel dat het afscheid van Van Vleuten het einde is van een tijdperk en vervolgens wordt gezegd dat het een tijdperk is dat Vos overspant. Los van de taalkundige verwarring, blijkbaar kon iemand bij het afscheid van Van Vleuten niets anders bedenken dan haar met Vos te vergelijken. Zielig.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Giro d'Italia Donne 2022 (2.WWT)
Uitslag Prologue | Cagliari - Cagliari (4.7km)
1 Kristen Faulkner Team BikeExchange - Jayco 5:46
2 Georgia Baker Team BikeExchange - Jayco 0:04
3 Elisa Balsamo Trek - Segafredo 0:06
4 Lotte Kopecky Team SD Worx ,,
5 Elisa Longo Borghini Trek - Segafredo 0:09
6 Annemiek van Vleuten Movistar Team ,,
7 Lucinda Brand Trek - Segafredo 0:10
8 Riejanne Markus Team Jumbo-Visma 0:11
9 Leah Thomas Trek - Segafredo ,,
10 Anouska Koster Team Jumbo-Visma ,,
Uitslag Prologue | Cagliari - Cagliari (4.7km)
1 Kristen Faulkner Team BikeExchange - Jayco 5:46
2 Georgia Baker Team BikeExchange - Jayco 0:04
3 Elisa Balsamo Trek - Segafredo 0:06
4 Lotte Kopecky Team SD Worx ,,
5 Elisa Longo Borghini Trek - Segafredo 0:09
6 Annemiek van Vleuten Movistar Team ,,
7 Lucinda Brand Trek - Segafredo 0:10
8 Riejanne Markus Team Jumbo-Visma 0:11
9 Leah Thomas Trek - Segafredo ,,
10 Anouska Koster Team Jumbo-Visma ,,
fietsen doe ik net als een prof,
Ja, die slaat de Giro over omdat ze er altijd slecht uit komt en ze zich wil richten op de Tour.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Lekker hoortimo2.0 schreef: ↑30 jun 2022 17:49 Tsja, ik stel dat het afscheid van Van Vleuten het einde is van een tijdperk en vervolgens wordt gezegd dat het een tijdperk is dat Vos overspant. Los van de taalkundige verwarring, blijkbaar kon iemand bij het afscheid van Van Vleuten niets anders bedenken dan haar met Vos te vergelijken. Zielig.
Wat is er lekker? Annemiek stopt. Marianne gaat door, denken we op dit moment nog. Als Marianne stopt gaan we het over haar lange en bijzondere carrière hebben.kxlight schreef: ↑30 jun 2022 19:45Lekker hoortimo2.0 schreef: ↑30 jun 2022 17:49 Tsja, ik stel dat het afscheid van Van Vleuten het einde is van een tijdperk en vervolgens wordt gezegd dat het een tijdperk is dat Vos overspant. Los van de taalkundige verwarring, blijkbaar kon iemand bij het afscheid van Van Vleuten niets anders bedenken dan haar met Vos te vergelijken. Zielig.