Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Sportfull Classic Strik set, jersey en short. Simpel maar doeltreffend, Hiermee word ik geen rijdende reclamzuil
Heb ook een paar Ali shirtjes maar nu ik deze heb gekocht zie en voel ik het kwaliteitsverschil met de chinese jerseys.
Craft cool max ondershirt. Ook daar had ik geen ervaring mee maar ... het blijkt echt te werken.
Heb ook een paar Ali shirtjes maar nu ik deze heb gekocht zie en voel ik het kwaliteitsverschil met de chinese jerseys.
Craft cool max ondershirt. Ook daar had ik geen ervaring mee maar ... het blijkt echt te werken.
Merckx Sallanches64
Cube Reaction Pro 2018
Cube Reaction Pro 2018
Zelfde ervaringen. Heel fijn soepel bandje dat ook voldoende lekbescherming biedt. Makkelijk te monteren en ziet er ook nog eens heel fraai uit.
Wielen en een headset van Hope besteld.... Na 4 weken wachten een mail gekregen van Bike24: Niet op voorraad, 10 weken levertijd.
Bestelling omgeruild in losse onderdelen, wél op voorraad, en in een andere kleur.
Dus in plaats van wielen, nu 2 naven, 2 dt swiss velgen, 64 spaken en 64 nippels.
Bestelling omgeruild in losse onderdelen, wél op voorraad, en in een andere kleur.
Dus in plaats van wielen, nu 2 naven, 2 dt swiss velgen, 64 spaken en 64 nippels.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
Een setje Chinese carbon wielen van CSC om eens te proberen. 50mm hoog, 25mm breed en Novatec naven.
Plus nieuwe binnen- en buitenbanden om de boel compleet te maken.
Plus nieuwe binnen- en buitenbanden om de boel compleet te maken.
Laatst gewijzigd door pmoraal84 op 13 jul 2018 10:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Scott Addict RC 20
Dat wordt dus zelfbouwen?jwkeij schreef: ↑10 jul 2018 14:00 Wielen en een headset van Hope besteld.... Na 4 weken wachten een mail gekregen van Bike24: Niet op voorraad, 10 weken levertijd.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dam'n, duur grapje. Moet je nieuwe fiets kopen
Less is bore
1 keer voorgehad boven op col in Oostenrijk; na apfelstrudel vastgesteld dat slot nieuw nummer kreeg: gelukkig werkte een combinatie met 1 nummertje verschil....
Walter
Laatst gewijzigd door i-mac op 11 jul 2018 18:05, 1 keer totaal gewijzigd.