Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- Lcsmet
- Forum-lid HC
@i-mac, ik vind de muziek fantastisch.
Bruce zijn laatste boek is ook goed geschreven en Trooperbier kan nog net.
Gelukkig mogen smaken, van wielershirts, verschillen.
Bruce zijn laatste boek is ook goed geschreven en Trooperbier kan nog net.
Gelukkig mogen smaken, van wielershirts, verschillen.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Gelukkig wel. Ik hou ervan om tegen de haren van de stijlpolitie in te gaan Los daarvan, m.u.v. concerten en/of festivals, draag ik nooit dergelijke t-shirts.
-
- Forum-lid HC
Mijn oude slotje had hier dan geen last van, maar wel dat hij helemaal niet los ging als je hem schuin hield. Alleen met de juiste code en het slotje op een bepaalde manier draaien, dan pas ging hij los.
Ook boven op een berg 5 minuten aan het zweten geweest om hem los te krijgen.
Een Ultegra 6703 groep. Ik heb nu een Tiagra 4403 groep en was de waslijnen zat. Maar kan toch nog geen afscheid van de triple nemen, fiets heerlijk op het middelste blad met een vlakke cassette. Ik ben benieuwd of het veel beter schakelt. Eerst maar eens alle onderdelen grondig schoonmaken, vooral de shifters zien er vies uit van binnen.
Sportful aanbieding bij Mantel afgelopen weekend (25% korting) en aangezien mijn huidige korte mouwen collectie wat krap (eigenlijk ruim door gewichtsverlies het eerste half jaar) werd....
Gisteren binnen en vandaag gefietst met de Prism.
Maatvoering klopt goed als je borstomvang meet. Lengte zou voor velen ook goed moeten zijn dan tenzj je een erg lang of kort bovenlichaam hebt.
Ook al komen er compleet verschillende maten uit naar aanleiding van je borstomvang dan nog klopt het perfect.
Zitten beide lekker strak om het lijf.
Sportful Bodyfit Team------->mouwen redelijk lang tot iets boven de ellebogen en vanwege de fit niet op te stropen
Sportful Prism-------->mouwen wat korter dan de Bodyfit Team en ook nog wat op te stropen.
Gisteren binnen en vandaag gefietst met de Prism.
Maatvoering klopt goed als je borstomvang meet. Lengte zou voor velen ook goed moeten zijn dan tenzj je een erg lang of kort bovenlichaam hebt.
Ook al komen er compleet verschillende maten uit naar aanleiding van je borstomvang dan nog klopt het perfect.
Zitten beide lekker strak om het lijf.
Sportful Bodyfit Team------->mouwen redelijk lang tot iets boven de ellebogen en vanwege de fit niet op te stropen
Sportful Prism-------->mouwen wat korter dan de Bodyfit Team en ook nog wat op te stropen.
Laatst gewijzigd door Zorro op 18 jul 2018 21:29, 1 keer totaal gewijzigd.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock