Probeer La Passione maar eens voor de lange ritten.
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Ben groot fan van de merino shirts van Rapha, maar hun zemen passen mij ook niet. De Brevet bib heeft daarnaast ook nog eens zo'n hoge voorkant dat je bijna op je hurken moet zitten bij een pinkelpauze...
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Binnenbanden voor de Crux
Nieuwe schoenen voor op de Crux; S-Works 6 XC in de uitverkoop
Nieuwe schoenen voor op de Crux; S-Works 6 XC in de uitverkoop
-
- Forum-lid
[/quote]
Ben groot fan van de merino shirts van Rapha, maar hun zemen passen mij ook niet. De Brevet bib heeft daarnaast ook nog eens zo'n hoge voorkant dat je bijna op je hurken moet zitten bij een pinkelpauze...
[/quote]
Ik weet niet hoe je in een hurkende positie terecht kan komen, en op dit moment ben ik bang om het te vragen...
[/quote]
Ik weet niet hoe je in een hurkende positie terecht kan komen, en op dit moment ben ik bang om het te vragen...
Hij rijdt al zo ongeveer een decennium met Assos dus ik denk dat ze hem wel bevallen ja
Overigens heb ik een Rapha Pro Team II en een Assos T.Equipe Evo en ik vind de Rapha broek fijner. De Assos wil rond het kruis en liezen nog wel eens irriteren waardoor ik op de fiets dan zit te hanessen om hem goed te krijgen. Dat is vaak in het eerste half uur rijden gek genoeg, daarna meestal geen last meer. Assos heeft in hun topmodellen ook iets bij het kruis veranderd waardoor je daar meer ruimte krijgt ofzo. Dat suggereert voor mij tegelijkertijd dat ze dus ook weten dat hun broeken daar bij mensen nogal eens problemen geven.
Maar lang verhaal kort: een bib is heel persoonlijk.
Ik had er al twee, en nu heb ik er 4.
Ik rijd al 13 jaar met Assos. Uno, Mille, NeoPro en nu weer Mille. Voor mij de fijnste broeken. Worden wel grijs, alhoewel dat van de nieuwe Mille nog moet blijken.
Ik rijd al 13 jaar met Assos. Uno, Mille, NeoPro en nu weer Mille. Voor mij de fijnste broeken. Worden wel grijs, alhoewel dat van de nieuwe Mille nog moet blijken.
Dank, bestelling is geplaatst incl. paar sokken. Twijfelde even aan een assos van een klasse hoger maar ook deze moet al een stuk beter zijn dan mijn huidige wielerbroek. Ze worden overigens wel snel goedkoper de laatste tijd.
"Allow yourself to be a beginner. No one starts off being excellent!"
Holdsworth Competition Grey frameset. Projectje voor de wintermaanden.